A T-Online első féléve: csökkent a profit
Az eredményeket továbbra is a piaci terjeszkedés és a piacmegdolgozás-ügyfélszerzés költsége rontotta: az értékesítés teljes költsége 375,2 millió euróra nőtt a tavalyi első félévi 259,1 millióhoz képest, miközben a felhasználóktól kapott díjak, az árcsökkentés miatt, 253,7 millió euróra fogytak a tavalyi első félévi 296,6 millióhoz képest. A belépési díjakból a bevétel nőtt: 613,2 millió euróra 579,1 millióhoz képest. Összességében az egy ügyfélre jutó bevétel 15,1 euróra csökkent 15,7 euróhoz képest. 2007-ig 800-1 milliárd eurót költenek a hálózat fejlesztésére.
Szerdán megerősítették, hogy egész évre 285 millió eurós pénzforgalmi többletet és 2,1 milliárd eurós bevételt várnak.
Az első negyedévben a T-Online adózott eredménye 61,7 millió euróra csökkent a tavalyi első negyedévi 79,3 millióhoz képest. A pénzforgalmi többlete (EBITDA) 96,6 millió euró volt, 18 százalékkal kevesebb az egy évvel azelőtti 117,7 milliónál, azoknak a piacmegdolgozó akcióknak a költségei miatt, amelyeket Németországban a fizetős zeneletöltések, külföldön pedig a szélessávú internet népszerűsítésére indítottak. A forgalom 508,8 millió euróra nőtt 488,8 millióhoz képest. A regisztrált ügyfelek száma 13,6 millió volt az első negyedév végén, a tavalyi első negyedév végi 13,4 millió helyett.
Tavaly a T-Online adózott eredménye 317 millió euró volt, a 2003-as, 145,7 millió eurós veszteség után. A pénzforgalmi többlet 472,3 millió euróra nőtt 317,7 millióról, a forgalom 2,012 milliárd euróra emelkedett 1,84 milliárdról.
Az első negyedévben a T-Online Magyarország (azelőtt Axelero) 43 százalékos részesedéssel megőrizte vezető pozícióját az internet szolgáltatók között: március végén 21,6 százalékkal több, 277.884 előfizetője volt.
Kapcsolódó cikkek
- Befejeződött a sztrájk a Deutsche Telekomnál
- A Western Digital 1 milliárd dollárért megveszi a Komag alkatrészgyártót
- A Magyar Telekom rendkívüli közgyűlése döntött a csoport további integrációjáról
- A piacnál gyorsabb ütemben növekszik az Oracle Hungary
- Változott a Magyar Telekom saját részvényeinek száma
- Folyamatos növekedésben az LLP
- Jelentősen javította eredményét az Oracle
- Saját részvényt vásárolt a Synergon
- A tajvani Catcher feladta magyarországi beruházási tervét
- Aláírták a Vodafone-beruházás szerződését
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
MyPhoneExplorer 2.2.0
Android mobiltelefonokhoz alkalmazható szinkronizáló program. Telefonkönyv, SMS, híváslista, naptár, üzenetek és hasonló feladatok ellátására szolgáló kitűnő alkalmazás, ami Outlook Express és Thunderbird címjegyzék támogatással is rendelkezik.