Citibank-hitelek az interneten
A Citibank a hagyományos hitelkártyák terén vezeti a világmezőnyt. A most bevezetett ClickCredit termék azonban ezektől független, kizárólag az online kereskedelemben használható. Más hasonló termékekhez képest újdonság, hogy hozzá a bank garanciákat és hitelkártyáinál már közismert speciális szolgáltatásokat nyújt.
Az idei karácsonyi forgalomban, Amerikában várhatón 7,3 milliárd USD online forgalommal számolnak, ami ugyan 121 százalékkal nagyobb, mint a tavalyi, de még mindig csak a teljes forgalom 2 százaléka. Az akadályok között igen nagy súllyal szerepel, hogy a vevők az internetes vásárlást veszélyesnek tartják. A Citibank a piac legközismertebb hitelkártya-szereplőjeként most tekintélyével jelentősen megváltoztathatja a vásárlók érzelmi hozzáállását az online kereskedelemhez.
Hogy az új termékkel mindjárt lehessen is hol vásárolni, még mindig ugyanazon cégér alatt, a Citibank megnyitotta CitiPlaza online nagyáruházát is az interneten, amelybe olyan - nálunk is ismert - cégeket terelt be, mint a Barnes & Noble, a Dell Computers, a Disney Store, az IBM, a Nickelodean's Red Rocket, az Office Max, a Sharper Image stb.
Kapcsolódó cikkek
- Bankkártyákról mindenkinek - új online MNB kiadvány
- A magyarok többsége tart az internetes átutalástól
- Megújult a Budapest Internetbank
- Saját azonosító hardver PayPal-hoz
- Egyre több pénzügyi szolgáltatás érhető el interneten keresztül
- Nőtt a bankok internetes ügyfélszáma
- Megszűnik az internetes kereskedés a CA IB-nél
- Fókuszban az internet alapú bank, megkezdődött a Banktech 2001
- Deutsche Bank: netes zseb-pénztár
- Internetes bankfiók a Kereskedelmi és Hitelbanknál
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.
Az AI segítségével teszi hatékonyabbá az energetikai rendszerek felügyeletét a Ganz
Új, mesterséges intelligencia alapú szakértői megoldást fejlesztett ki a Ganz Transzformátor- és Villamos Forgógépgyártó Kft. A Ganz Intelligent Solutions Expert System a villamosenergia-ipari eszközök, különösen teljesítmény transzformátorok, motorok és generátorok állapotfelméréséhez, diagnosztikájához és karbantartás ütemezéséhez nyújt digitális megoldást.
Pályaorientációs nap volt a Széchenyi-egyetemen
Pályaorientációs nap keretében érkeztek általános iskolások a győri Széchenyi István Egyetemre, ahol laborlátogatásokon, előadásokon, kreatív foglalkozásokon, sőt kínai nyelvórán is részt vehettek. A jelentős érdeklődés miatt az intézmény komplex szolgáltatáscsomagot állított össze, amelyre iskolai csoportok jelentkezhetnek, akár egy osztálykirándulás tartalmas programjaként.
A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.
Ezt tudja az OMODA autók gyártója, a Chery Group új akkumulátor-technológiája
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.