Hungarotel, PanTel: karcsúsítás - új termékek, díjcsomagok várhatók
forrás Prim Online, 2005. szeptember 2. 11:20
A Hungarotel Rt. és a PanTel Távközlési Kft. (a HTCC Csoport két vezető cége) a csoport létrejötte óta elért eredményekről, valamint jövőbeli terveiről tájékoztatta szerkesztőségünket.
A nyár elején bejelentett cégegyesítés óta a PanTel Kft. és a Hungarotel Rt. összehangolta üzleti folyamatait és közös székhelyre költözött.
Mivel az elmúlt évek során a PanTel márkanév tett szert jelentősebb ismertségre, a vállalatcsoport a PanTel név alatt nyújtja a jövőben országos szolgáltatásait. A koncessziós területeken továbbra is a már bevált Hungarotel márkanevet használja a cég. A Hungarotel meglévő üzleti és intézményi ügyfeleit a PanTel veszi át, ez a több lépcsőben megvalósuló folyamat várhatóan 2006 végére zárul le.
A vezetékes távközlési piacon fokozódó verseny minden piaci szereplőt hatékonyabb működésre kényszerít. A szükséges racionalizálás előkészítése során a vállalat vezetése megállapodott a szakszervezetekkel és az üzemi tanáccsal a szervezet karcsúsításának főbb elemeiről. Ennek értelmében a vállalat új kollektív szerződést dolgoz ki és átalakul a cég szervezeti felépítése is. A mintegy 200 munkavállalót (a csoport dolgozóinak 20%-át) érintő racionalizálási programnak két lépcsője van. Az első lépcsőben a dolgozóknak módjukban áll, hogy saját maguk kezdeményezzék munkaviszonyuk felbontását. A második lépcsőben a cég csak a legszükségesebb mértékben hajt végre leépítést.
A versenyképesség fokozását segíti továbbá a tervezett hosszú távú költséghatékony működés és a standardizált folyamatok megvalósítása. Ez a munka várhatóan az év végére zárul le.
A modernizálás további lépéseként a cégcsoport a közeljövőben új termékekkel és igen kedvező árú díjcsomagokkal fog előrukkolni mind a telefonszolgáltatás, mind az internetszolgáltatások területén.
Mivel az elmúlt évek során a PanTel márkanév tett szert jelentősebb ismertségre, a vállalatcsoport a PanTel név alatt nyújtja a jövőben országos szolgáltatásait. A koncessziós területeken továbbra is a már bevált Hungarotel márkanevet használja a cég. A Hungarotel meglévő üzleti és intézményi ügyfeleit a PanTel veszi át, ez a több lépcsőben megvalósuló folyamat várhatóan 2006 végére zárul le.
A vezetékes távközlési piacon fokozódó verseny minden piaci szereplőt hatékonyabb működésre kényszerít. A szükséges racionalizálás előkészítése során a vállalat vezetése megállapodott a szakszervezetekkel és az üzemi tanáccsal a szervezet karcsúsításának főbb elemeiről. Ennek értelmében a vállalat új kollektív szerződést dolgoz ki és átalakul a cég szervezeti felépítése is. A mintegy 200 munkavállalót (a csoport dolgozóinak 20%-át) érintő racionalizálási programnak két lépcsője van. Az első lépcsőben a dolgozóknak módjukban áll, hogy saját maguk kezdeményezzék munkaviszonyuk felbontását. A második lépcsőben a cég csak a legszükségesebb mértékben hajt végre leépítést.
A versenyképesség fokozását segíti továbbá a tervezett hosszú távú költséghatékony működés és a standardizált folyamatok megvalósítása. Ez a munka várhatóan az év végére zárul le.
A modernizálás további lépéseként a cégcsoport a közeljövőben új termékekkel és igen kedvező árú díjcsomagokkal fog előrukkolni mind a telefonszolgáltatás, mind az internetszolgáltatások területén.
Kapcsolódó cikkek
- Erősebb alternatív szolgáltató a piacon
- Összeolvadhat az Invitel és a Hungarotel
- A Hungarotel féláron kínálja internet- és telefonszolgáltatását
- A PanTel és a Wiera kísérleti mobil VoIP szolgáltatást indít
- Valódi „meztelen” ADSL a PanTel-től
- A legtöbb számot a PanTelhez hordozták
- GVH: 150 milliós bírság a Hungarotelnek
- Hurokátengedés a Hungarotel hálózatában is
- NHH - erősebb verseny a Hungarotel piacán is
- NHH - csökkennek a Hungarotel végződtetési díjai
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.
2024. november 5. 13:27