Novell: költségmegtakarítás ZENworks 7-tel

Kovács Attila, 2005. szeptember 15. 15:10
A Novell Magyarország szeptember 15-én tartott sajtótájákoztatójának témája a szoftvergyártó cég ZENworks hálózati infrastruktura szolgáltatásokat nyújtó, PC-s erőforrás-kezelő programcsomagjának megjelent új, 7-es változata volt.
Szittya Tamás ügyvezető kiemelte: az IDC kutatása szerint a kategóriájában piacveztőnek számító ZENworks kezdeti befektetése átlag 100 nap alatt térül meg, a beruházás 3 évre számított megtérülési rátája pedi 1012% (500 fős cégre számolva).

Hargitai Zsolt, a Novell rendszermérnöke összefoglalta a ZENworks 7 új funkcióit: NetWare és Windows mellett már a Linuxot is támogatja; új licenckezelési eljárást tartalmaz, a teljes életciklus-felügyeletet linux rendszerekre is megvalósították; kézi eszközök felügyeletét is megoldott; új szolgáltatást nyújt a ZENworks Asset Management informatikai eszköz- és készletgazdálkodási modul (a vállalat hw/sw eszközeit automatikusan feltárja; megelőzi az illegális szoftverhasználatot; megfelelő licenchasználatot biztosít; szoftverleltárt készít a licencek oldaláról; csökkenti a szoftver- és támogatási költségeket; támogatja a licenckövetést, szoftverteljesítést, szoftverhasználatot).

Jókai Tibor, a Novell ZENworks-öt használó T-Mobile Magyarország informatikai főosztályvezetője szerint az 50 telephelyes, 2500 PC-s vállalatnál mindössze 7-8 fő foglalkozik a Novell rendszere üzemeltetésének professzionális ellátásával, a 7-es verzióra való átállás pedig 1 munkatársuk 2 heti munkáját jelentheti. A ZENwirks bevezetése óta a T-Mobile rendszerének felügyelete jelentősen leegyszerűsödött, használatával időt és költségeket takarítanak meg.
Kulcsszavak: szerverszoft Novell

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat

Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.

2024. november 22. 14:58

A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán

A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.

2024. november 22. 13:17

Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz

Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére. 

2024. november 22. 11:39

A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

2024. november 22. 10:15

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01