Faxon érkező megrendelések elektronikus feldolgozása
Még ha a küldő fél nem is képes elektronikus adatcserére, a TOPCALL megoldás felhasználója akkor is elektronikusan indíthatja SAP üzleti folyamatait, kiváltva ezzel a lassú és hibákkal teli emberi beavatkozást. A megoldás szorosan integrálódik az SAP grafikus kezelőfelületéhez, így itt történik a megrendelés adatainak ellenőrzése, esetleges kijavítása és kiegészítése is. Az előzetesen rögzített rendelési adatok és az eredeti dokumentumok központilag áttekinthetők az SAP környezetben.
A kézi adatfeldolgozás kiküszöbölésével még a nagy mennyiségű vevői igények is könnyebben kezelhetők, a rendelések „átfutási ideje” minimálisra csökken, miközben az adatvesztés lehetősége kizárt.A megrendelések intelligens bevitele és az SAP-rendszerhez rendelt teljes integrációja elősegíti a vállalatok dokumentum-feldolgozási folyamatainak optimalizálását, a biztonságos adatkezelést, kiküszöböli a manuális adat-feldolgozáskor fellépő hibákat és csökkenti a vállalati költségeket.
A TOPCALL Magyarország Kft. egy hazai üzleti megrendelés példájára építve olyan demót dolgozott ki, amely egyszerűen és érthetően mutatja be, hogy hogyan válik egy sima faxgépen elküldött megrendelés ’SAP Order’-ré. A meggyőző demo segíthet a vállalatok informatikai és üzletfejlesztési vezetőinek, hogy újragondolják jól működő SAP megoldásaik leggyengébb láncszemét, az adatok kezdetleges kézi bevitelét.
Kapcsolódó cikkek
- A cégvezetők 87 százaléka rosszul méri fel az IT-kockázatokat
- SAP: kompetencia-központ a Debreceni Egyetemen
- SAP-Novell: Közös Linux-támogatás
- Oracle: új világrekord négymagos és nyolcmagos platformokon
- Novell-SAP LinuxLab közös fejlesztés
- Új bíró, halasztás az Oracle-SAP perben
- A kereskedelmi bankok nem felelnek meg saját elvárásaiknak
- Megjelent az EMC e-mail és fájlrendszer-archiválási szoftverének legfrissebb változata
- SAP-Cisco csoportmunka megoldások
- Hódít az SAP a kkv-szektorban
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.