kirowski : Három verseny, négy díj
forrás Prim Online, 2005. november 7. 15:58
Három, szinte egy időben befejeződött versenyen is a díjazottak közé került a kirowski.
Közép-Európa leggyorsabban fejlődő magyar cége ismét a kirowski lett a Deloitte Fast 50 Central Europe listáján, mely régiónk leggyorsabban növekvő technológiai vállalatait rangsorolja. A kirowski 2000 és 2004 közötti növekedése 487%-os volt, ezzel 12. lett a rangsorban, a négy évvel ezelőtti helyezéséhez hasonlóan. Az eredmény értékét növeli, hogy a magas bázishoz képest is a leggyorsabbak között tudott növekedni a kirowski.
A Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) által megrendezett EFFIE reklámhatékonysági versenyen a szolgáltatás kategóriában a Sanoma Budapest Kiadói Rt. számára készített CitroMail bevezető kampány ezüstérmes lett. A túlnyomórészt interneten futó kampány, melynek online és offline kreatívjait is a kirowski készítette, a kampányban célként megjelölt látogatói és regisztrálói keretszámokat 200%-kal teljesítette túl, így egy évvel a márka indítása után a levelezőrendszernek már közel félmillió felhasználója van. Az eredmény értékét növeli, hogy a négy éve megrendezésre kerülő verseny történetében ez az első alkalom, amikor online ügynökség munkáját díjazták.
Két kategóriában is a kirowski munkája nyert a Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Klub (IMK) által közösen kiírt Év Honlapja pályázaton. Az „e-marketing megoldások (banner)” kategóriában a szakmai zsűri a Ringier Kiadó Kft. megbízásából készült, a Blikk megújulását hirdető „potméter” inteaktív banner-t tartotta legjobbnak. Több mint 30 munka közül került ki győztesen a Zwack Unicum Rt. megbízásából készült Unicum honlap a „márkasite” kategóriában: a látványos megoldásokban gazdag site teljes egészében flash-technológiával készült. Az eredmény jelentőségét mutatja, hogy az idei versenyre a tavalyinál közel háromszor több nevezés érkezett, és a kirowski volt az egyetlen ügynökség, mely két pályázatával is nyerni tudott.
A Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) által megrendezett EFFIE reklámhatékonysági versenyen a szolgáltatás kategóriában a Sanoma Budapest Kiadói Rt. számára készített CitroMail bevezető kampány ezüstérmes lett. A túlnyomórészt interneten futó kampány, melynek online és offline kreatívjait is a kirowski készítette, a kampányban célként megjelölt látogatói és regisztrálói keretszámokat 200%-kal teljesítette túl, így egy évvel a márka indítása után a levelezőrendszernek már közel félmillió felhasználója van. Az eredmény értékét növeli, hogy a négy éve megrendezésre kerülő verseny történetében ez az első alkalom, amikor online ügynökség munkáját díjazták.
Két kategóriában is a kirowski munkája nyert a Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Klub (IMK) által közösen kiírt Év Honlapja pályázaton. Az „e-marketing megoldások (banner)” kategóriában a szakmai zsűri a Ringier Kiadó Kft. megbízásából készült, a Blikk megújulását hirdető „potméter” inteaktív banner-t tartotta legjobbnak. Több mint 30 munka közül került ki győztesen a Zwack Unicum Rt. megbízásából készült Unicum honlap a „márkasite” kategóriában: a látványos megoldásokban gazdag site teljes egészében flash-technológiával készült. Az eredmény jelentőségét mutatja, hogy az idei versenyre a tavalyinál közel háromszor több nevezés érkezett, és a kirowski volt az egyetlen ügynökség, mely két pályázatával is nyerni tudott.
Kulcsszavak: Kirowski
Kapcsolódó cikkek
- Az online marketingről a TV-Híradóban
- A kirowski csatlakozott az Isobarhoz
- Civil támogatás az informatikai oktatásnak
- Kirowski Rt.: 70 százalékos forgalomnövekedés 2004-ben
- Lassuló növekedés
- Golden Drum: döntős site a kirowskitól
- Megújul a Startlap
- Sikeres a megújult Axelero Klub
- Közép-Európa leggyorsabban növekvő technológiai vállalatai közt a Kirowski
- Rangos európai multimédiás díj a kirowskinak