A Motorola és LG mobilok a legnépszerűbbek az USA-ban

Genda Csongor Zoltán, 2005. november 16. 22:04
A Strategy Analytics piackutató intézet nyilvánosságra hozta legfrissebb, harmadik negyedéves, a mobilgyártók tengerentúli piaci részesedésére vonatkozó felmérésének eredményeit.
A felmérésből kiderül, hogy az Egyesült Államok lakossága leginkább a hazai Motorola termékeit részesíti előnyben más gyártókéval szemben.
A tengerentúli mobilpiacon a maga 34%-ával a Motorola magasan vezeti a ranglistát, azt pedig a koreai LG követi 20%-os részesedéssel. A harmadik pozíciót a dél-koreai Samsung vívta ki magának 17%-kal, és különös módon itt a világviszonylatban vezetőnek számító Nokia a negyedik hellyel kell hogy beérje, mivel az állampolgároknak csupán a 15%-a használja az általuk gyártott telefonokat. A maradék 14%-on pedig osztoznak az olyan gyártók, mint a Sanyo, Kyocera, SEMC stb.

Az amerikai Motorola továbbra is igyekszik megőrizni vezető pozícióját, és ennek érdekében a jövőben még jobban bővíteni akarja CDMA-termékeinek a palettáját - áll a piackutató intézet közleményében.

A Strategy Analytics szakértői szerint azonban az LG-re máris komoly vetélytársként tekinthet a Motorola, és nem kizárt, hogy a jövőben kettejük között még jobban kiéleződjön a verseny, mivel egyetlen más gyártó sem képes olyan gyorsan kielégíteni az újabb és újabb technikai igényeket, mint a szóban forgó koreai vállalat.
Kulcsszavak: LG Motorola mobiltelefon

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01