Új ügyviteli rendszerrel követik a mobilkommunikáció iparág gyors változásait

forrás Prim Online, 2005. december 7. 14:59
A Shin-Etsu Polymer Hungary Kft. – a japán Shin-Etsu Polymer Co. Ltd. és a holland Shin-Etsu Polymer Europe B.V. vállalkozások magyarországi leányvállalata – a rEVOLUTION Software Iroda++ integrált ügyviteli rendszerének bevezetése mellett döntött. A 135 munkavállalót foglalkoztató, és több mint 3 milliárd forint éves forgalmat lebonyolító cég a Nokia komáromi gyárának szállít mobiltelefon billentyűzetet just-in-time rendszerben. A magyar leányvállalat közel 3,5 millió Ft értékű informatikai beruházását a vállalkozás dinamikus fejlődése, mérete, valamint az anyavállalatok fokozódó gazdasági információigénye tette indokolttá.
A 700 millió Ft törzstőkével és közel 3 milliárd forint mérleg-főösszeggel rendelkező Shin-Etsu Polymer Hungary Kft. 2004-ben kezdte meg működését. A cég anyavállalata a Nokia Corporation kiemelt beszállítója; a vállalat a mobiltelefon billentyűzet-ellátás 30%-át biztosítja világszerte. A hazai, jelenleg 135 munkavállalót foglalkoztató vállalat létrehozásának célja az volt, hogy az úgynevezett LT24 rendszerben 24 órán belül szolgálja ki a komáromi Nokia létesítmény megrendelési igényeit, csökkentve ezzel a raktározással járó költségeket, valamint az alapanyag felhalmozódásának kockázatát és költségeit. A cég ez évben 3,2 milliárd forint árbevételt és 168 millió forint adózott nyereséget tervez.

A Shin-Etsu Polimer Hungary Kft-nél a rEVOLUTION Iroda++ rendszerének éles használata 2005. szeptemberében indult. A bevezetéstől a vállalat az információk cégcsoporton belüli gyorsabb áramlását, a napi szállítói és vevői információk hatékonyabb kezelését, költséghatékonyabb működést és a belső folyamatok integráltabb működését várja. Utóbbi cél eléréséhez a rendszer különböző funkcionalitású moduljainak szoros együttműködését, teljes integráltságát is kihasználják, elsősorban a pénzügy és a kereskedelem vonatkozásában.

A Shin-Etsu esetében a rendszer kiválasztásánál fontos szempont volt a teljes integráltság, amelynek segítségével a controlling rendszeren keresztül a vállalat vezetői azonnali döntéseikhez nélkülözhetetlen, és egyben naprakész üzleti mutatókhoz juthatnak. Így a költségek és a bevételi eredmények változására azonnali válaszlépéseket tehetnek. A kiválasztásban kiemelt szerepet játszott még az Iroda++ kereskedelmi moduljának felépítése is, amellyel az alapanyag beszállítástól a kész termékek előállításáig zárt rendszerűvé válik a termelés. A rendszer által biztosított receptúra-alapú gyártás-szimuláció segítségével pedig a gyártási események is pontosan nyomon követhetők.

Kulcsszavak: ügyvitel Revolution

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat

Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.

2024. november 22. 14:58

A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán

A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.

2024. november 22. 13:17

Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz

Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére. 

2024. november 22. 11:39

A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

2024. november 22. 10:15

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01