A Microsoft 1,7 milliárd dollárt fektet be Indiában
MTI Sajtóadatbank, 2005. december 8. 13:38
A Microsoft 1,7 milliárd dolláros beruházást és további 3 ezer munkahely létesítését tervezi Indiában a következő négy évben - jelentette be Bill Gates. Ezzel 7 ezerre bővül a Microsoft által foglalkoztatottak száma Indiában.
A beruházásra szánt összeg jó részét a Microsoft kutatási-fejlesztési tevékenységének bővítésére fordítják a létrehozandó Bangalore-i központban. A társaság az idei év elején már létrehozott egy kutató bázist a dél-indiai Hyderabadban.
Az indiai látogatáson tartózkodó Bill Gates azt is bejelentette, hogy hamarosan kihozzák a Windows operációs rendszer Indiára tervezett változatát, ami kilenc indiai nyelven lesz hozzáférhető.
A Microsfot bejelentését megelőzően az Intel közölte, hogy a következő öt évben 1 milliárd dollárt fordít indiai érdekeltségének bővítésére. A Cisco Systems Inc. októberben jelentette be, hogy a következő három évben 1,1 milliárd dollárt fektet be Indiában.
Az indiai látogatáson tartózkodó Bill Gates azt is bejelentette, hogy hamarosan kihozzák a Windows operációs rendszer Indiára tervezett változatát, ami kilenc indiai nyelven lesz hozzáférhető.
A Microsfot bejelentését megelőzően az Intel közölte, hogy a következő öt évben 1 milliárd dollárt fordít indiai érdekeltségének bővítésére. A Cisco Systems Inc. októberben jelentette be, hogy a következő három évben 1,1 milliárd dollárt fektet be Indiában.
Kapcsolódó cikkek
- A Microsoft házon belül teszteli új szerverszoftverét
- Microsoft Update-nek álcázott trójai
- Flash alapú Zune Wi-Fivel?
- Készül a Google-barát Vista SP1
- Open XML - A felhasználók döntenek dokumentumaik formátumáról
- Június 30-ig még olcsóbbak a Microsoft magyar nyelvű termékei
- Nem fejleszti tovább a Digital Image képkezelő szoftvert a Microsoft
- Július 1.-től nincs több OEM Office 2003
- Változatos Microsoft billentyűk sokszínű igényekhez
- "Új frontvonal": megújult a mobil MSN
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.
2024. november 5. 13:27