A TDC e-kereső szolgáltatással segíti a hongkongi kereskedelmi kapcsolatok kiépítését

MTI Sajtóadatbank, 2005. december 14. 10:03
A szolgáltatás abban segíti a hongkongi cégeket és potenciális kereskedelmi partnereiket a világ minden tájáról, hogy üzleteiket az e-kereskedelem gyors fejlődésének segítségével összekapcsolják. A portál lehetőséget nyújt a termelőknek és a vásárlóknak új és költséghatékony terjeszkedési csatornák kiépítésére.
A Hong Kong Trade Development Council (HKTDC) nemrégiben elindította modern e-kereső szolgáltatását az interneten. A tdctrade.com portál (http://sourcing.tdctrade.com)továbbfejlesztett verziója a HKTDC online kereső szolgáltatásának.

A globális kutatóintézet, az IDC legutóbbi előrejelzése szerint a B2B e-kereskedelem 2003-ban az ázsiai és csendes-óceáni régióban (Japán kivételével) elért 126 milliárd dolláros forgalma 2008-ra 933 milliárd dollárra emelkedik, ami 5 év alatt hétszeres növekedést
jelent. Az IDC rámutat arra, hogy a növekedés oroszlánrésze a vállalatok internetes megjelenésére támaszkodik.

Az e-kereső szolgáltatás több mint százezer hongkongi, kínai, és tajvani termelő adataival rendelkezik, és adatbankja folyamatosan növekszik. A tdctrade.com portálon regisztrált ügyfelek száma már meghaladja az 590 ezret. A regisztrált importőrök, nagykereskedők,
kereskedőláncok és áruházak ingyenesen kereshetnek a kínált termékek között. A regisztrált ügyfelek fele európai vagy egyesült államokbeli.

A felhasználók évente több mint 30 millió alkalommal hívnak le céges adatokat a tdctrade.com portálról. A továbbfejlesztett szolgáltatás felhasználóbarát kezelőfelületétől, valamint pontos és hatékony keresőmotorjától az ügyfelek számának növekedését remélik.

A tdctrade.com portál mellett a HKTDC globális, a jelentősebb üzleti központokban több mint 40 irodával rendelkező képviseleti hálózatot tart fenn és egyebek között termékmagazinokkal és vásárok megrendezésével, vásárokon való részvétellel népszerűsíti a hongkongi kereskedelmi lehetőségeket. A TDC tizennégy termékmagazint ad ki kétmillió példányban. Hongkongban harminc, a világ számos táján pedig összesen kétszáz kereskedelmi vásáron képviselteti magát.

Ez a stabil nemzetközi szakértői háttér biztosítja az új vásárlók és termelők folyamatos megjelenését az e-kereső platformon, ami pedig lehetővé teszi a szolgáltatás elérését a föld bármely pontjáról. A portál naponta mintegy 9,5 millió látogatót regisztrál a világ több mint kétszáz országából. Az ACNielsen (Kína) piackutató és tanácsadó vállalat felmérése szerint a régió 12 legjelentősebb kereskedelmi promócióval foglalkozó portálja közül a felhasználók a HKTDC oldalát tartják a legjobbnak.
Kulcsszavak: e-business

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01