Kevesebb idő alatt több keresőkből érkező látogató!
Ha viszont abbahagyja a találati listák elemzését, akkor garantáltan nem fogja tudni, hogyan lehet növelni a keresőkből érkező látogatók számát!
Találati listák és látogatottsági adatok - hogyan hozza ki belőlük a legtöbb látogatót?
Ha Ön nem fordít elég figyelmet a keresőkben elfoglalt helyezéseire, nemhogy növekedni nem fog, de hamarosan zuhanni kezd majd látogatóinak száma. Higgye el, versenytársai mindent megtesznek azért, hogy minél jobb helyet vívjanak ki maguknak a keresőkben, Önt pedig kiüssék jelenlegi pozíciójából.
Fontos, hogy tisztában legyen azzal, hogy mely kulcsszavak hány látogatót hoznak az oldalra. Ezt pontosan megtudhatja a MarketingSzoftverek WebMonitor szoftveréből. Ez a szám azonban Önmagában nem mond eleget. Önnek azt is tudnia kell, hogy ezek a kulcsszavak, hányadikként szerepelnek a keresőkben.
Nézzünk egy példát:
Tegyük fel, hogy Ön állateledelt árul, és fontosnak tartja, hogy oldala jó helyezést érjen el a "kutyaeledel" és a "macskaeledel" szavakra.
Mi a teendője abban az esetben, ha kiderül, hogy a "kutyaeledel" kulcsszó az elmúlt hónapban 50 látogatót hozott, a "macskaeledel" kulcsszó pedig 40 látogatót?
Mit fog csinálni? Melyik szóra fog jobban fókuszálni? Őszintén megmondom: én ennyiből nem tudom eldönteni.
Viszont ha azt is tudjuk, hogy a "kutyaeledel" kulcsszóra a Google magyar találati listáján 16. az oldala, a "macskaeledel" kulcsszóra viszont a 76., akkor már kézenfekvő a teendő:
Mivel a "macskaeledel" szó sokkal hátrébb szerepel a listán, mégis majndem ugyanannyi látogatót hozott, összességében ebben a szóban jóval nagyobb lehetőség rejlik, tehát érdemes vele komolyabban foglalkozni. Mindez ennyire egyszerű!
Keresőoptimalizálás tanulmányunkat már bizonyára elolvasta, tehát azt már tudja, hogy hogyan tudja erősíteni oldalát egy adott kulcsszóra. (Érdemes a tanulmányt időről időre átnézni emlékeztetőképpen!) Ha azonban azzal is folyamatosan tisztában szeretne lenni, hogy hányadikként szerepel oldala a keresőkben, megfelelő eszköz nélkül akár heti 5-8 órát is el fog tölteni a találati listák böngészésével.
Mostantól viszont erre semmi szükség!
A mai naptól rendelkezésre áll egy rendkívül hasznos időmegtakarító eszköz! Segítségével pillanatok alatt megtudhatja mely kulcsszóra hányadik helyen szerepel oldala a Google keresőben. (Én is tudom, hogy ehhez hasonló eszközök elérhetők már régóta a neten, csakhogy ez az eszköz a magyar nyelvű találati listák elemzését is el tudja végezni!) Ez a hasznos kis eszköz az Internet-marketing.hu legújabb ingyenes szolgáltatása (csak regisztrált hírlevél-olvasóknak) és itt érhető el: http://www.internet-marketing.hu/helyezes-vizsgalo
Vizsgálja meg most weboldala helyezését a Google.com és a Google.co.hu találati listáin!
http://www.internet-marketing.hu/helyezes-vizsgalo
Regisztráció
(http://www.internet-marketing.hu/feliratkozas)
A témában további információkat talál a www.internet-marketing.hu weboldalon.
Kapcsolódó cikkek
- Ki a tökéletes web 2.0-s termékmenedzser?
- Honlap: csak 3 másodperce van
- 2007-es online trend-előrejelzés
- Tippek a "jó" kulcsszó kiválasztásához
- Az okos marketinges tudja mivel e-mailezik
- Ön hány vevőt szeretne?
- Építse ki saját piacát
- A blogok hatása a márkára
- Megéri az árát?
- Készüljön fel a látogatók dömpingjére
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.
Az AI segítségével teszi hatékonyabbá az energetikai rendszerek felügyeletét a Ganz
Új, mesterséges intelligencia alapú szakértői megoldást fejlesztett ki a Ganz Transzformátor- és Villamos Forgógépgyártó Kft. A Ganz Intelligent Solutions Expert System a villamosenergia-ipari eszközök, különösen teljesítmény transzformátorok, motorok és generátorok állapotfelméréséhez, diagnosztikájához és karbantartás ütemezéséhez nyújt digitális megoldást.