Atigris: központosított közbeszerzési keretmegállapodás
A Microsoft legnagyobb magyarországi partnerénél a gyártó szoftvereinek teljes választéka mellett rendszermérnöki, fejlesztési és tanácsadási szolgáltatások is elérhetők, melyek magas színvonalát a cég többszörösen elnyert "Microsoft Gold Certified" minősítése garantálja. Az intézmények az általuk használt Microsoft szoftverek mellé többféle összetételben vásárolhatnak az Atigris Rt. saját fejlesztésű multimédiás tananyagcsomagjaiból, melyeken keresztül dolgozóik az ECDL követelményrendszerének megfelelő szinten sajátíthatják el az irodai programok hatékony alkalmazását. Az Atigris Rt. a mindenkori árlistában szereplő garantált közbeszerzési kedvezményeken túl, a nagytételű beszerzésekhez további mennyiségi kedvezményeket is biztosít. Az intézményi igényeknek megfelelő szoftverek kiválasztását és a szükséges azonosítók meghatározását az Atigris Rt. képzett licencelési szakértői segítik.
Kapcsolódó cikkek
- „PatchMeter” –szerverbiztonsági adatok mérése
- Alkalmatlanság miatt felfüggesztették a személyügyi rendszer pályázatot
- SharePoint portál az ELTE-n
- IT hálózatok teljesítmény-optimalizálása az Atigristől
- Megsemmisített iratok - megszüntetett GVH-eljárás
- Közbeszerzési eljárás kormányzati információs rendszerre
- Online munka- és állásközvetítés: Vienna.hu
- Tendert nyert az Axis
- Meg lehetne előzni a jogtalan hivatali adatáramlást
- Sikeres Atigris év
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.