SAO-Synergon: új szolgáltató-központban az IT outsourcing cég
forrás Prim Online, 2006. február 24. 10:18
A Synergon csoport IT outsourcinggal foglalkozó tagvállalata, a
SAO-Synergon Kft. új központba költözött Székesfehérvárott. A költözést
a cég növekedése és az infrastruktúra modernizálása tette szükségessé.
A technológiai fejlődés és a SAO-Synergon Kft. dinamikus növekedése elkerülhetetlenné tette, hogy a társaság 2006 elején új szolgáltató-központból szolgálja ki ügyfeleit. A székhely áthelyezésével járó bővítéssel egyidejűleg a SAO jelentős infrastruktúra-korszerűsítést is végrehajtott, miközben folyamatosan fenntartotta az szolgáltatási szerződéseiben meghatározott SLA (Service Level Agreement) szerinti működését, illetve a 7/24-es folyamatos rendelkezésre állást.
Az infrastruktúra fejlesztése során a cég bővítette a védett hálózatokat kiszolgáló szervereinek számát, valamint a központi terminál szerverhálózatát. Az ügyfelek zökkenőmentes kiszolgálását a legmodernebb IPCC (IP alapú call center) segíti, amely a bejövő hívásokat kompetenciák szerint, automatikusan osztja le a Service Center szakemberei között. Minőségbiztosítási okokból minden hívás rögzítésre kerül, a rendszer a hanganyagokat meghatározott ideig archiválja. A munkatársak havonta több ezer bejövő hívást kezelnek.
A technikai eszközök fejlesztése mellett az ügyfeleket kiszolgáló Service Center létszáma is bővült. A SAO elkötelezett alkalmazója az informatikai szolgáltatásmenedzsment ITIL (IT Infrastructure Library) módszertanának. (Az ITIL egy brit kormányzati kezdeményezéssel létrehozott infrastuktúra szolgáltatás menedzsment módszertan, amely 2 fő csoportban 11 témakört ölel fel.) A folyamatos képzések nyomán a SAO-Synergon szakembereinek többsége rendelkezik ITIL vizsgával.
A Synergon csoport székesfehérvári székhelyű tagvállalata az új szolgáltató-központjából megfelelő szakmai háttérrel, tapasztalattal és képzettséggel a Synergon csoport több mint százötven ügyfelét szolgálja ki.
Az infrastruktúra fejlesztése során a cég bővítette a védett hálózatokat kiszolgáló szervereinek számát, valamint a központi terminál szerverhálózatát. Az ügyfelek zökkenőmentes kiszolgálását a legmodernebb IPCC (IP alapú call center) segíti, amely a bejövő hívásokat kompetenciák szerint, automatikusan osztja le a Service Center szakemberei között. Minőségbiztosítási okokból minden hívás rögzítésre kerül, a rendszer a hanganyagokat meghatározott ideig archiválja. A munkatársak havonta több ezer bejövő hívást kezelnek.
A technikai eszközök fejlesztése mellett az ügyfeleket kiszolgáló Service Center létszáma is bővült. A SAO elkötelezett alkalmazója az informatikai szolgáltatásmenedzsment ITIL (IT Infrastructure Library) módszertanának. (Az ITIL egy brit kormányzati kezdeményezéssel létrehozott infrastuktúra szolgáltatás menedzsment módszertan, amely 2 fő csoportban 11 témakört ölel fel.) A folyamatos képzések nyomán a SAO-Synergon szakembereinek többsége rendelkezik ITIL vizsgával.
A Synergon csoport székesfehérvári székhelyű tagvállalata az új szolgáltató-központjából megfelelő szakmai háttérrel, tapasztalattal és képzettséggel a Synergon csoport több mint százötven ügyfelét szolgálja ki.
Kapcsolódó cikkek
- Sun díjak a hazai partnervállalatoknak
- A Synergon tőkét emel a cseh leányvállalatában
- Új stratégiát hirdet a veszteséges Synergon
- Synergon: kisebb bevétel, nagyobb veszteség
- A Synergon beszállna a virtuális mobilszolgáltatásba
- Synergon-Cisco: újra rendszerintegrátori együttműködésben
- A Synergon nem fizet osztalékot
- Synergon - egy vezérrel
- Synergon: Service Desk- és hálózatbővítés az EDS-nél
- Synergon: hatékonyabb működés várható 2007-ben