Az ETARGET támogatást szerzett a közép-európai fejlesztésekre

forrás Prim Online, 2006. március 3. 11:36
A The Genesis Capital Private Equity Fund LP társaság megközelítőleg 350 millió forintnak megfelelő összeget invesztált az ETARGET cégbe.
Az anyagi eszközöket a társaság további fejlesztésekre, újabb piacok meghódítására, valamit a meglévő piacok erősítésére fordítja. Ez az GPEF Alap első, célirányos internetmarketingbe fektetett invesztíciója.

"A GPEF befektetése tovább növeli a társaság emelkedő stratégiai törekvéseit. A célirányos internetmarketing forgalma minden hónapban növekvő tendenciát mutat, és megfigyeléseink szerint a közép és kelet-európai régióban a kis- és középvállalkozások egyre nagyobb költségvetési keretet különítenek el az internetes reklámokra" - mondta P. Vidovič, az ETARGET vezérigazgatója.

2005. IV. negyedévében az ETARGET forgalma a három országban (Csehország, Magyarország és Szlovákia) 115 millió forint volt. A tervek szerint 2006-ban az ETARGET forgalma eléri a 800 millió forintot.
Kulcsszavak: marketing

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Harmadik negyedéves árbevételével a Xiaomi túlszárnyalta a piaci várakozásokat

A Xiaomi Corporation (továbbiakban „Xiaomi” vagy a „Csoport”) – a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális, vezető gyártója, amely az Internet of Things („IoT”) platform által összekapcsolt okostelefonokra és okoshardverekre épül, bejelentette a 2024. szeptember 30. napján lezárult három hónapos periódusra („2024 Q3,” vagy „az Időszak”) vonatkozó nem auditált, konszolidált eredményét. 

2024. november 25. 09:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36