Középvállalati e-mail marketing megoldás
forrás Prim Online, 2006. március 17. 18:40
A Titanium Consulting kizárólagos viszonteladói megállapodást kötött a kaliforniai székhelyű Dynamics Directtel, és már meg is kezdte az e-mail marketing szoftver lokalizálását. A májusban megjelenő hiánypótló megoldás nagyvállalati funkcionalitást fog nyújtani a hazai középvállalatok számára elérhető áron.
A Dynamics Direct a közép- és nagyvállalati kör vezető e-mail-marketing megoldásszállítója, amely a puszta technológia vagy volumen helyett a szakértelemre és az üzleti hasznosságra helyezi a hangsúlyt. Megoldásait közepes és nagyméretű cégek egyaránt használják hostolt vagy helyi alkalmazásként. A Titanium Consulting a magyar piacra vonatkozó viszonteladói megállapodás aláírása után azonnal nekikezdett a megoldás lokalizálásának, hogy az év közepétől a magyar cégek is alkalmazhassák e-mail marketing kampányaira a Dynamic Messenger megoldást.
A fejlesztési projekt több az egyszerű fordításnál, hiszen lehetővé teszi, hogy a magyar felhasználók az aktuálisan használt CRM rendszerükből, vagy éppen az Outlookból indíthassák e-mail marketing kampányaikat. Nem csak a levelek elküldésére, de nyomon követésükre, és az adatbázis aktualizálására is alkalmas a megoldás, így biztosítja, hogy az e-mail marketing kampányt ne kéretlen levélként, hanem érdekes, testreszabott információként éljék meg a címzettek, a küldő számára pedig hasznos és megtérülő eszköz legyen.
A Titanium Consulting egyaránt biztosítja az informatikai megoldást és a szakmai hátteret. A tervek szerint április végén rendelkezésre áll az a teljes funkcionalitású középvállalati megoldás, amely hathatós segítséget nyújt e-mail kampányok menedzselésére, amelyhez a Titanium Consulting és partnerei teljeskörű szakmai támogatást biztosítanak. A tesztelésbe a Titanium Consulting több közepes magyar céget is be kíván vonni, ezzel is lehetőséget kínálva a professzionális e-mail marketing elterjedésére.
A Dynamics Directtel kötött együttműködés új lehetőség az alig egyéves fennállásra, de szakemberei révén több éves tapasztalatra visszatekintő Titanium Consulting életében. Az eddigi, elsősorban adatbányászati és CRM szakértelem jól alkalmazható a Dynamics Direct bevezetések és vállalati rendszerekkel való integrációk megvalósítása során.
A fejlesztési projekt több az egyszerű fordításnál, hiszen lehetővé teszi, hogy a magyar felhasználók az aktuálisan használt CRM rendszerükből, vagy éppen az Outlookból indíthassák e-mail marketing kampányaikat. Nem csak a levelek elküldésére, de nyomon követésükre, és az adatbázis aktualizálására is alkalmas a megoldás, így biztosítja, hogy az e-mail marketing kampányt ne kéretlen levélként, hanem érdekes, testreszabott információként éljék meg a címzettek, a küldő számára pedig hasznos és megtérülő eszköz legyen.
A Titanium Consulting egyaránt biztosítja az informatikai megoldást és a szakmai hátteret. A tervek szerint április végén rendelkezésre áll az a teljes funkcionalitású középvállalati megoldás, amely hathatós segítséget nyújt e-mail kampányok menedzselésére, amelyhez a Titanium Consulting és partnerei teljeskörű szakmai támogatást biztosítanak. A tesztelésbe a Titanium Consulting több közepes magyar céget is be kíván vonni, ezzel is lehetőséget kínálva a professzionális e-mail marketing elterjedésére.
A Dynamics Directtel kötött együttműködés új lehetőség az alig egyéves fennállásra, de szakemberei révén több éves tapasztalatra visszatekintő Titanium Consulting életében. Az eddigi, elsősorban adatbányászati és CRM szakértelem jól alkalmazható a Dynamics Direct bevezetések és vállalati rendszerekkel való integrációk megvalósítása során.
Kulcsszavak: marketing
Kapcsolódó cikkek
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- A Microsoft 6 milliárd dollárért megveszi az Aquantive online marketingcéget
- Pszichológiai profilok alapján reklámozna a Google
- Marketing 2.0: üzenetek helyett dialógus
- LinkHáz.hu - ingyenes linkcsere-rendszer!
- Vita a Vodafone marketingjéről
- A Káoszból kivezető út - a reklám- és médiapiac jövője
- A Google 3,1 milliárd dollárért felvásárolja a DoubleClicket
- Fényes jövő áll a keresőmarketing előtt
- A vártnál gyorsabban nő az online reklámpiac