A Café kettős sikere az Unilever CRM és online tenderén
forrás Prim Online, 2006. március 20. 20:20
A Café Contact nyerte az Unilever Magyarország Kft. „Mi világunk” CRM
programjának továbbfejlesztésére és működtetésére kiírt pályázatot. A
megbízás a Café csoport CRM-rendszerekre szakosodott tagvállalata, a
Café Interactive együttműködésével valósul meg.
A CRM tender keretében az Unilever a magyarországi brandjeinek fogyasztói kapcsolatépítését szolgáló integrált adatbázis átvételére, a CRM stratégiájának kialakítására és a program működtetésére kért ajánlatot. A CRM project része a „Mi világunk” fogyasztói életmód-magazin is, amelynek szerkesztését a jövőben a Sanoma Kiadó végzi.
A többfordulós meghívásos tenderen közel húsz pályázó vett részt.
A többfordulós meghívásos tenderen közel húsz pályázó vett részt.
Kapcsolódó cikkek
- Alkalmatlanság miatt felfüggesztették a személyügyi rendszer pályázatot
- Következő generációs CRM a felsőoktatásnak
- GTS-Datanet pályázat a jövőről, diákoknak
- Kiírták az "Év információvédelmi diplomadolgozata" pályázatot
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- Hódít az SAP a kkv-szektorban
- Vlog-futam: videoblog pályázat
- Projekttámogatási segédlet esettanulmányokkal
- Új verzióval jelent meg az Oracle Enterprise Manager
- Exact-Flag: együttműködés az ügyfél-elégedettségért