Vállalati üzleti intelligencia stratégia támogatása SAS kompetenciaközponttal
A BI kompetenciaközpont létrehozásával az egész szervezet hatékonysága növelhető: a megtisztított és megbízható adatokhoz a szervezet bármely szintjén azonnal hozzáférnek a felhasználók, ezáltal az üzleti intelligencia megoldások fokozottabb alkalmazásával gyorsabb és megalapozottabb döntések születhetnek, pontosabban meghatározható a BI értéke a vállalat számára, valamint optimalizálhatók a személyzeti és üzemeltetési költségek. A kompetenciaközpont létrehozása a tapasztalatok és a tudás megosztásával az innovációt is ösztönzi.
A SAS abban különbözik a hagyományos BI vendoroktól, hogy technológiát és szakértelmet biztosít a korszerű elemzés/analitika, az információkezelés és a szakterületi megoldások terén. A SAS Beyond BI jelszavának értelmében az üzleti intelligencia alkalmazásokon túlmutató, gyors, egyszerű és teljes körű platformot kínál, mely az átfogó IT-stratégia részét képezi. A SAS platform integrált megoldásainak köszönhetően nem csupán a múlt adatait elemezhetjük, hanem nyomon követhetjük az aktuális eseményeket, illetve előre jelezhetjük a jövőbeli üzletmenetet, amely a megalapozott döntéshozatal egyik alappillére.
A BI-kompetenciaközpontok létrehozása várhatóan az üzleti intelligencia valódi értékének felismeréséhez és szélesebb körű elterjedéséhez vezet majd.
Kapcsolódó cikkek
- Új világrekordot állított fel a SAS
- SAS: rekordárbevétellel ünnepelt
- Teljesítménymérés a marketingben a legújabb SAS-fejlesztéssel
- Szakmai konferencia a SAS közép-kelet-európai partnerei számára
- Informatikai fegyver a pénzmosás ellen
- Blogelemzés: új lehetőség a vállalatirányításban
- Megalakult a stratégiai menedzsment új tudásközpontja
- Hatékonyságnövelés az egészségügyben
- Élettudományi Hálózatot hozott létre a SAS
- Sikeres negyedévet zárt az SSA Global
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A mesterséges intelligencia bevezetésekor a vezérigazgatóknak kell az élen járni
A vezérigazgatóknak minden tekintetben az élen kell járniuk, akkor is, amikor a generatív mesterséges intelligencia bevezetéséről van szó. A felelősség ebben az esetben is a szervezet vezetőségét terheli, akiknek üzleti sikeresség érdekében fontos tényezőket kell mérlegelniük a bevezetés során.
Bemutatják, mit kell tudni a skizofrén marketing korszakáról
A Marketing Summit témái idén az európai nemzeti marketingszövetségeket tömörítő European Marketing Confederation által jegyzett European Marketing Agenda pilléreire épülnek. A szakma elismert hazai és nemzetközi szakértői a legújabb marketing, kommunikációs és üzleti trendek, illetve kihívások sikeres megválaszolásán túl a technológiai és AI megoldások eredményes implementációjára is kitérnek majd az eseményen. A Summit Díjátadó Est keretében pedig öt szakmai díj elismeréseit adják át majd a reggeltől késő estig tartó rendezvényen, amelyet szeptember 19-én, a MÜPA-ban tartanak.
A felújított ABB-robotok ragyogó kilátásokat kínálnak a német motorkerékpár-gyártónak
Csillogó tankok, fényes rugóstagok, polírozott króm és porszórásos felületek – a motorkerékpárok esetében elengedhetetlen a vonzó megjelenés. Az egyik német motorkerékpár-gyártónál az ABB robotjai dolgoznak keményen azért, hogy elérjék a járműveknél a kívánt fényezést. Helyüket azonban 8 évnyi fáradhatatlan munka után felújított robotok veszik át.
Indul az Európai Napenergia Akadémia, ahol két év alatt 65 ezer szakembert képeznek ki
2030-ra az Európai Unió célja, hogy 600 gigawatt fotovoltaikus napelem kapacitást építsen ki a kontinensen, amely az EU nettó zéró technológiák iránti keresletének 40%-át fedezné. A jelentős mértékű bővítéshez rengeteg új, ezen a téren szakképzett munkavállalóra van szükség.