OpTier CoreFirst - Az üzleti tranzakciók felügyeleti eszköze

forrás Prim Online, 2006. április 2. 14:05
Több mint 60 százalékkal megelőzve a második helyezettet, az OpTier Ltd. CoreFirst 1.4-es terméke nyerte a Datamation Magazin 2006-os évi legjobb hálózati és rendszermenedzsment eszközének járó díját.
Az OpTier CoreFirst 1.4 2005 októberében került piacra. A CoreFirst lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy olyan szabályrendszert hozzanak létre, amely képes a különböző üzleti tranzakciókhoz különböző prioritási szinteket hozzárendelni. Ez a megközelítés lehetővé teszi, hogy a vállalatok - rendszerterheléstől függetlenül - kiszámítható, egyenletes szolgáltatási szintet biztosítsanak meglévő IT infrastruktúrájukkal.

Jean-Pierre Garbani a Forrester Research alelnöke szerint “Az OpTier egy alapjaiban új rendszert hozott létre és nem pedig egy meglévő megoldást javított fel."

"Az OpTier piacvezető egy új technológiai szegmensben" - mondta Motti Tal, az OpTier vezérigazgatója. "Arra koncentrálunk, hogy az IT vezetők hogyan tudják elérni céljaikat; a magas rendelkezésre állást és a jó teljesítményt, miközben betartják az előírt szolgáltatási szinteket. Nem elég az egyes alkotórészek menedzselése, a vállalatoknak a teljes üzleti tranzakciót kell menedzselniük."

Tömören megfogalmazva, a CoreFirsttel a vállalatok priorizálhatják a folyamatokon belüli tranzakciókat.

Vegyünk példának egy online banki alkalmazást, ahol az ügyfél nagy prioritású tranzakciót - pénzátutalást vagy számlakifizetést - indít, ugyanakkor az ügyfél megváltoztathatja címét is. A CoreFirst felismeri, hogy a pénzátutalás vagy a számlakifizetés magasabb prioritású, mint a címváltoztatás és a magasabb prioritású tranzakciót előnyben részesítve javítja a szolgáltatás minőségét.

Az OpTier jelenlegi piaca a Fortune 500 vállalatokon túl azok a szervezetek, ahol nagyszámú alkalmazást és nagy adatbázisokat használnak, például webportálok, részvénykereskedelem, államigazgatás.

Az Enterprise Management Associates alelnöke, Dennis Drogseth szerint a CoreFirst 1.4-et az alábbi három kulcstulajdonsága különbözteti meg más szolgáltatási minőség típusú terméktől:

  • üzleti tranzakció alapú menedzsment,
  • korreláció a teljes infrastruktúrára
  • valós idejű erőforrás hozzárendelés
A CoreFirst egyedi tulajdonsága az, hogy képes az üzleti tranzakciók menedzselésére, amely logikus, ha priorizálni akarjuk a menedzsment tevékenységet a jobb szolgáltatási teljesítmény érdekében- mondta Drogseth.
Kulcsszavak: vállalatirányítás

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01