CA Desktop and Server Management: részletes, valós idejű kép IT-környezetünkről

forrás Prim Online, 2006. április 5. 14:47
A CA ma bemutatott, kiválóan méretezhető CA Desktop and Server Management r11 megoldásával az ügyfelek mérsékelhetik technológiai életciklus-költségeiket és egyszerűsíthetik az informatika felügyeletét, így könnyebben bevezethetik a működés és a megfelelés ellenőrzésének bevált gyakorlatát szervezetük minden szintjén.
Az IT-üzemeltetés egyszerűsítését és egységesítését célzó CA Enterprise IT Management (EITM) stratégia jegyében kifejlesztett CA Desktop and Server Management r11 segít az informatikai szervezeteknek megbirkózni a kritikus operációsrendszer- és alkalmazás-patchek szűnni nem akaró áradatával, valamint a heterogén hardverplatformok, az eltérő OS-változatok, az állandó PC-csere és az egyre kifinomultabb biztonsági fenyegetések jelentette kihívásokkal. Közvetlenül kezeli az eszközéletciklus-költséget növelő, illetve teljesítménybeli, rendelkezésre állási, biztonsági és megfelelési problémákat kiváltó rendszerüzemeltetési feladatok összetettségét és mennyiségét.

„Az IT-költségvetés csökkenése miatt kritikus fontosságú, hogy az ember meg tudja indokolni informatikai beruházásait, és költségérzékeny döntéseket hozzon eszközeivel kapcsolatban” – mutatott rá Jason Bullock, a Colorado Springs-i 11. iskolai körzet rendszeradminisztrátora. „A CA Desktop and Server Managementtel részletes, valós idejű képet kapunk IT-környezetünkről, így stratégiai szemlélettel felügyelhetjük a PC-ket, és megalapozottabb döntésekkel segíthetjük elő a költségcsökkentést, illetve nyújthatunk hatékonyabb támogatást a szervezeti célkitűzések teljesítéséhez.”

A CA Desktop and Server Management r11 lehetővé teszi a patchek és frissítések szállítását meghatározó szabályok definiálását, és ezen keresztül az asztali gépek és a szerverek életciklusának proaktív, automatikus kezelését. Valós idejű betekintést nyújt az eszközök állapotába, és automatizálja a kritikus életciklus-kezelési folyamatokat (pl. leltár, rendszerbevezetés, patch-kezelés, karbantartás és átállás). Mindezzel elősegíti az informatikai környezetek szabványosítását – ami kritikus fontosságú a rendszertámogatás ésszerűsítése és a biztonsági vonatkozású kockázatok enyhítése szempontjából.

Az új CA megoldás további jellemzői:


A CA integrációs platformra épülő közös architektúra, amely az alapvető asztali gépes és szerver-üzemeltetési termékeket integrálva egységesíti és egyszerűsíti a rendszerbevezetést és ‑üzemeltetést.

· Átfogó jelentések a kihasználtságról és patch-szintű szoftverfelismerés.

· Eseményalapú észlelés, amely a szoftverterítés elindításával gondoskodik a szabályoknak való megfelelésről és egyezteti egymással a birtokolt és az észlelt eszközöket.

· A megoldás Linux szervereken is fut, de emellett Windows PC-kről is lehetővé teszi a linuxos szerverek és asztali gépek távvezérlését.

A CA Desktop and Server Management r11 új termékei:


· CA Desktop Management Suite for Windows – asztaligép-üzemeltetési és biztonságimásolat-készítési szolgáltatásokkal rendelkező, teljes körűen integrált megoldás, amely a beszerzéstől a selejtezésig, az életciklus minden szakaszában támogatja a PC-k üzemeltetését. Automatizált funkciói csökkentik a szoftverterítésre fordítandó időt, karbantartják a hardver- és a szoftverleltárt, konfigurálják a gépeket, megvédik a helyi adatokat és felügyelik a távoli rendszereket.

· Unicenter Patch Management – a szoftverpatchek életciklusának proaktív kezelésével reagál a patchkezelés összetett kihívásaira. A patch-kezelési szolgáltatást globális online tartalomkutató csapat támogatja, amely éjjel-nappal figyeli, érvényesíti, kutatja, publikálja és teríti az összes releváns patch-információt. A Unicenter Patch Management a CA Asset Management, a Unicenter Software Delivery és a CA Desktop Management Suite for Windows megoldásokkal működik együtt.

Az eszközkonfigurációs adatokat a PC-karbantartási műveletek automatizálására és egységesítésére használó CA Desktop and Server Management a CA Service Management r11 és CA Asset Management r11 megoldásokkal is integrálható. A CA integrációs platformjának előnyeit hasznosító megoldások ugyanazt a központosított felügyeleti adatbázist használják, és így gondoskodnak róla, hogy a szervezet minden területe egységes adatsorok alapján hozza meg döntéseit. Ez a gyakorlat egyszerűsíti a felügyeletet, lehetővé teszi a szervezeteknek a szolgáltatási szintek javítását és a bevált gyakorlat (pl. az ITIL) pontosabb követését. 
Kulcsszavak: ügyvitel CA

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az AI segítségével teszi hatékonyabbá az energetikai rendszerek felügyeletét a Ganz

Új, mesterséges intelligencia alapú szakértői megoldást fejlesztett ki a Ganz Transzformátor- és Villamos Forgógépgyártó Kft. A Ganz Intelligent Solutions Expert System a villamosenergia-ipari eszközök, különösen teljesítmény transzformátorok, motorok és generátorok állapotfelméréséhez, diagnosztikájához és karbantartás ütemezéséhez nyújt digitális megoldást. 

2024. november 5. 10:18

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59