KFKI-LNX videokonferencia rendszer a Nissan-nál
Számos konferenciahívást bonyolítottunk a francia és az angol központokkal, illetve képviseletekkel – emelte ki Kiss Adrienn. Már ezekkel a hívásokkal is időt, energiát takarítottunk meg, hiszen a munkatársaknak nem kell elhagyniuk az irodájukat, a megbeszélést követően azonnal folytathatják a munkát. A rendszer használata egyszerű, terveink szerint központonként mintegy 8-10 ember használhatja. Bár konkrét számok nincsenek, a beruházás megtérülését 2 évre terveztük.
A Nissan világszerte egységesen használt virtuális konferencia megoldása a vizuális kapcsolaton túl még számos szolgáltatást nyújt – avat be a technológiába Hosszu Péter, a KFKI-LNX Hálózatintegrációs Zrt. értékesítési igazgatója. A megoldás lehetővé teszi, hogy a magyar központ távolról felügyelje, irányítsa a cseh és lengyel iroda IT, HR és controlling tevékenységét, jelentős létszámot megtakarítva a helyszínen, illetve csökkentve a magyar központ utazási és szállásköltségeit. Tekintettel arra, hogy a kommunikáció a céges telephelyek közötti kapcsolattartás (az informatikai rendszerek és a korszerű hangkommunikáció) érdekében amúgy már meglévő bérelt vonali infrastruktúrán zajlik, a videokommunikáció nem jár többletköltségekkel.
További videotechnikai szolgáltatás például, hogy az élő kép- és hangtovábbítással egyidejűleg prezentációk, írott anyagok, file-ok, illetve a flip-chart segítségével kézírás is megjeleníthető. Nem jelenti ez azt, hogy a személyes találkozók teljesen háttérbe szorulnak, ez nem is lehet cél. Ugyanakkor ezzel a megoldással mégiscsak látom a velem beszélőt, „négyszemközt vagyunk”, és épp úgy továbbíthatjuk valós időben mindenféle anyagainkat, mintha csak egy asztalnál ülnénk. Ehhez jön még, hogy a rendszer bizalmas beszélgetésekre is lehetőséget ad, hiszen az irodákból zajlik. Biztos vagyok benne – tette hozzá végül Kiss Adrienn –, hogy a közeli jövőben számtalan cég fedezi fel majd az ilyen és hasonló rendszerekben rejlő lehetőségeket.
Kapcsolódó cikkek
- T-Systems videokonferencia rendszer a CeBIT-en
- Zrt. lett az LNX
- Sikeresen teljesítette idei Cisco Gold Partneri auditját az LNX
- Hálózati termékek oktatási intézményeknek
- Hálózati termékek oktatási intézményeknek
- Informatikára alapozott átszervezés a Nissan-nál
- Újabb sebességrobbanás előtt a hálózatok
- Nőtt a kkv szektor informatikai vásárlóereje
- Fejlesztés alatt a BKV járműkövető irányítási rendszere
- LNX, IQSYS: új marketingmenedzser
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.