Az M Factory a Da Vinci kód mobiltartalmainak a regionális disztribútora
forrás Prim Online, 2006. május 22. 10:30
Az M Factory Kft., a Metacom Holding leányvállalata a Sony Pictures International regionális disztribútor partnere lett, az együttműködés keretében Lengyelországra és Bulgáriára vonatkozóan kizárólagos jogokat kapott a Da Vinci kód című film mobiltartalmainak forgalmazására. A megállapodás értelmében az M Factory Kft. a mobiltartalmakat Magyarországon kívül Bulgáriában, Horvátországban, Csehországban, Lengyelországban forgalmazza.
A híres regényből készült filmhez kapcsolódó mobiltartalmak - polifonikus és valósághű csengőhangok, háttérképek, képernyővédők, ingyenes trailer - a film hazai bemutatójának napjától, május 18-tól tölthetők le. A tartalmak a weben keresztül (pl: Intercom hivatalos da Vinci weboldala), GSM operátorok WAP portáljain és a sajtóban érhetők el.
M Factory Kft.: a 2003-ban alapított, budapesti székhelyű vállalat fő tevékenységi körébe a mobiltelefon-tartalmak előállítása, illetve licencelése tartozik. Tartalomgyártás és -fejlesztés mellett tartalomjogosítással és -kezeléssel, tartalomértékesítéssel, illetve mobil marketingmegoldások kivitelezésével és üzemeltetésével foglalkozik. Az M Factory saját márkanév alatt értékesített tartalmait Magyarországon gyártja; 12 európai országba szállít mobiltartalmakat. Nagyobb partnerei között megtalálható az iparág minden fontosabb hazai szereplője, így többek között az EMI Music, az EMI Publishing, a Sony/BMG, a Warner Music, a Budapest Film, az Intercom, a Nagy Könyv Programiroda és az index.hu. A mobiltelefon-szolgáltatók közül az M Factory ügyfele a T-Mobile Magyarország és a Pannon, további fontos ügyfelei az IKO New Media és a Telefor Médiaszolgáltató Kft. Az M Factory 75 százalékban a Metacom Holding, 25 százalékban pedig a svájci Quattrocom AG tulajdonában van.
M Factory Kft.: a 2003-ban alapított, budapesti székhelyű vállalat fő tevékenységi körébe a mobiltelefon-tartalmak előállítása, illetve licencelése tartozik. Tartalomgyártás és -fejlesztés mellett tartalomjogosítással és -kezeléssel, tartalomértékesítéssel, illetve mobil marketingmegoldások kivitelezésével és üzemeltetésével foglalkozik. Az M Factory saját márkanév alatt értékesített tartalmait Magyarországon gyártja; 12 európai országba szállít mobiltartalmakat. Nagyobb partnerei között megtalálható az iparág minden fontosabb hazai szereplője, így többek között az EMI Music, az EMI Publishing, a Sony/BMG, a Warner Music, a Budapest Film, az Intercom, a Nagy Könyv Programiroda és az index.hu. A mobiltelefon-szolgáltatók közül az M Factory ügyfele a T-Mobile Magyarország és a Pannon, további fontos ügyfelei az IKO New Media és a Telefor Médiaszolgáltató Kft. Az M Factory 75 százalékban a Metacom Holding, 25 százalékban pedig a svájci Quattrocom AG tulajdonában van.
Kapcsolódó cikkek
- Mobiltelefonálás külföldre - roaming-díj nélkül
- Saját közösségi portált indít a Coca-Cola a MySpace ellen
- Egy hónap alatt 5 millió új GSM-előfizető Indiában
- KSH: az első negyedévben nőtt a széles sávú internet előfizetés
- Pendrive microSD-ből: Egyszerű másolás mobilról PC-re
- Új tarifacsomagokkal havi 1000 percet ajándékba ad a Pannon
- Még egyszerűbb SMS-ben lottózni
- Nem a felhasználókon múlik az adatalapú mobiltelefonos szolgáltatások lassú terjedése
- Sikeres mobilhívás a világ tetejéről
- Bluetooth-os karkötő jelzi a beérkező hívásokat