MFactory kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: MFactory

Mobilra tervezett kaparós sorsjegy: nemzetközi elismerés az MFactory termékének
A tartalomszolgáltatók iparági szövetségének Mobile Content Awards gáláján a mobil marketing kategóriában az MFactory saját fejlesztésű terméke, a Mobile Scratch Card - azaz egy mobilra tervezett kaparós sorsjegy - nyerte el a második díjat (Silver Award). Az elismerés értékét növeli, hogy ezen a gálán a MFactory Zrt. elsőként kapott díjat a kelet-közép-európai tartalomszolgáltatók közül.

Magyar Telekom: egymilliárdos befektetés és multimédia központ
A Magyar Telekom szerződést írt alá a mobil multimédia és tartalomfejlesztési szolgáltatásokat nyújtó MobilPress és MFactory cégek megvásárlásáról 1 milliárd forint értékben. A tranzakcióknak köszönhetően a Magyar Telekom Csoport megerősíti szerepét a mobil tartalomfejlesztés területén, továbbá többcsatornás multimédia szolgáltató központot kíván kialakítani.

Az M Factory a Da Vinci kód mobiltartalmainak a regionális disztribútora
Az M Factory Kft., a Metacom Holding leányvállalata a Sony Pictures International regionális disztribútor partnere lett, az együttműködés keretében Lengyelországra és Bulgáriára vonatkozóan kizárólagos jogokat kapott a Da Vinci kód című film mobiltartalmainak forgalmazására. A megállapodás értelmében az M Factory Kft. a mobiltartalmakat Magyarországon kívül Bulgáriában, Horvátországban, Csehországban, Lengyelországban forgalmazza.
A foci VB-t már nézhetjük mobilról is
Bár a mobilkommunikációs szakma nagy része úgy véli, hogy 2006-ban sem fog előretörni a harmadik generációs mobiltelefónia, a Metacom Holdinghoz tartozó MFactory Kft. szerint mind a szolgáltatások és a készülékek elterjedtségében, mind az újszerű tartalmak megjelenésében fontos időszak lesz az idei év.
Cikkgyűjtő
További híreink
Digitális élményforradalom: tegnap ért véget a pekingi InfoComm China 2025
A Microsoft mesterséges intelligenciával gyorsítja a szoftver-frissítéseket
A Windows frissítések gyakran hosszú ideig tartanak, és sokszor kellemetlenek a felhasználók számára. A Microsoft most ezen szeretne változtatni. A vállalat bejelentette, hogy a jövőben az AI-t fogja használni a frissítések optimalizálására.