Növelte részesedését a szerverek világpiacán a Sun
- Éves szinten a Sun világszerte 7,6%-kal növelte a szervereladásokból származó bevételeit, sőt az első öt szerverszállító közül egyedüliként növekedtek bevételei éves és negyedéves szinten egyaránt.
- A Sun a UNIX-alapú szerverek világpiacán, a szervereladásokból származó összes bevétel 31,4 százalákát szerezte meg, ezáltal az első helyre került, a UNIX platformú kiszolgálók világszintű értékesítéséből származó bevételek alapján. A SunFire 490-es kiszolgálóra vetített bevételi eredmények éves szinten 142,7 százalékkal, a SunFire 890-es esetében pedig 86,8 százalékkal nőttek, míg a SunFire Coolthreads T2000-es szerverekből származó bevételek negyedévről-negyedévre sorozatosan megduplázódtak.
- A Sun a UNIX szerverek értékesítési darabszámait tekintve is első helyen áll 51,2 százalékos részesedésével.
- Az első öt szerverszállító közül éves szinten a Sun eredményei nőttek a legnagyobb mértékben a Linux platformra épülő szerverek bevételeit és eladási darabszámait tekintve is.
A Sun éves szinten több mint kétszeresére növelte az Opteron alapú x64-es (x86-os architektúrájú 64 bites) kiszolgálók eladásából származó bevételeit.
Kapcsolódó cikkek
- Sun pengeszerverek Intel processzorokkal
- Jönnek a 65nm-es nagy teljesítményű szerver CPU-k
- Környezetbarát vékonykliens rendszer a Fővárosi Bíróságon
- Új Solaris és Sparc alapú kiszolgálók a piacon
- Nagy teljesítményű 8- és 16 magos Sun CPU-k
- Sun szerverek ismét Intel lapkákkal
- Sun szerverek Intel processzorokkal
- Díjnyertes Sun kiszolgálók
- Sun Rock processzor 16 maggal
- Sun: 13 újdonság bejelentése New Yorkban
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.