A LogicTools irodát nyit Münchenben
Patrick Lemoine az ellátási láncok területén több mint 15 éves tapasztalattal rendelkezik mint menedzsment-tanácsadó és mint egy vállalat szoftverfőnöke. Egyik első alkalmazottja volt az i2 Europe-nak. Az i2 high-tech ipari csoportjának igazgatójaként, majd később elnökhelyetteseként Lemoine és csapata közreműködött az i2 helyzetének megszilárdításában, mint az ellátási láncok megoldásainak szállítója európai high-tech vállalatok számára. Azt megelőzően, hogy az i2 alkalmazta volna, Patrick Lemoine négy éven keresztül volt tanácsadója a McKinsey (and) Co.-nek, ahol európai cégeket látott el tanácsokkal a stratégia és a működés javítása területén.
- A LogicTools alapítója 1995-ben David Simchi-Levi, az MIT mérnöki tudományokkal foglalkozó egyetemi tanára volt. A LogicTools szakértelmet, szoftvert, szolgáltatásokat és támogatást nyújt ahhoz, hogy különféle ágazatokban megvalósítható legyen a bonyolult ellátási láncok tervezési folyamata. A LogicTools ellátási lánc tervezési megoldásainak készlete tartalmazza a hálózattervezést, a készlettervezést és a több telephelyen történő termelés forrásokkal való ellátását. A LogicTools már hosszú ideje szoftverpartnere az SAP-nak - a LogicNet Plus engedélyezett integráció, amelyet a mySAP ellátási lánc kezelőjének (Supply Chain Management - mySAP SCM) és készletelemzési moduljának kiterjesztéseként ajánlanak: a többlépcsős készletoptimalizálási megoldást az SAP NetWeaver mozgatja.
Kapcsolódó cikkek
- SAP-Novell: Közös Linux-támogatás
- Oracle: új világrekord négymagos és nyolcmagos platformokon
- Novell-SAP LinuxLab közös fejlesztés
- Új bíró, halasztás az Oracle-SAP perben
- A kereskedelmi bankok nem felelnek meg saját elvárásaiknak
- SAP-Cisco csoportmunka megoldások
- Hódít az SAP a kkv-szektorban
- Növekvő licencbevételek a SAP-nál
- Kóka: két év alatt 40 szolgáltató központ jött létre
- Virtualizáció SUSE Linuxon SAP alkalmazásokhoz
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.