Adobe-Google együttműködés
forrás Prim Online, 2006. június 26. 18:02
Az Adobe Systems ma bejelentette, hogy a Google-lel több évre szóló megállapodást írt alá, miszerint a Google Toolbart különböző Adobe termékekkel együtt hozza majd forgalomba. A megállapodás részeként az Adobe és a Google a mai naptól a Google Toolbart az Adobe Macromedia Shockwave Playerrel együtt letölthetővé teszi. A megállapodás értelmében a Google Toolbart később más Adobe termékek telepítése közben is ki lehet majd választani.
Az ingyenesen letölthető Google Toolbar a Google keresőmezőjével egészíti ki a webböngészőt, így a felhasználók a Google keresési lehetőségeit bármelyik honlapról elérhetik. A Toolbar újszerű, a böngészés hatékonyságát javító szolgáltatásokat is tartalmaz, ilyenek például a keresőmezőbe írás közben azonnal megjelenő javaslatok, a helyesírás-ellenőrző és a felpattanó ablak blokkoló. A felhasználók kedvenc helyeikhez gombot rendelve személyre is szabhatják a Toolbart.
“Az Adobe és a Google vezető a saját piaci kategóriájában, ezért mindkettőnk érdeke, hogy együttműködjünk az ügyfelek információhoz fűződő viszonyának javításában” - mondta Shantanu Narayen, az Adobe elnök-üzemeltetési vezérigazgatója. “Ügyfeleink élvezhetik majd a Google Toolbar hatékonyságát és kényelmét, és az Adobe technológia népszerűsége és elérhetősége miatt a Google is egyre több ügyfél előtt nyílik meg. A megállapodástól az elkövetkező években jelentős bevételt remélünk az Adobe számára.”
“Az Adobe ügyfelei közül sokan az internetes tartalom leghozzáértőbb, leglelkesebb fogyasztói, és szerintünk értékelni fogják a Google Toolbar által nyújtott kereső lehetoségeket” - mondta Omid Kordestani, a Google nemzetközi kereskedelem- és üzletfejlesztési első alelnöke. “Az Adobe és a Google azért fogott össze, hogy segítsen a felhasználóknak könnyebben és gyorsabban megtalálni a számukra fontos információkat.”
A megállapodás pénzügyi feltételeit nem hozták nyilvánosságra.
“Az Adobe és a Google vezető a saját piaci kategóriájában, ezért mindkettőnk érdeke, hogy együttműködjünk az ügyfelek információhoz fűződő viszonyának javításában” - mondta Shantanu Narayen, az Adobe elnök-üzemeltetési vezérigazgatója. “Ügyfeleink élvezhetik majd a Google Toolbar hatékonyságát és kényelmét, és az Adobe technológia népszerűsége és elérhetősége miatt a Google is egyre több ügyfél előtt nyílik meg. A megállapodástól az elkövetkező években jelentős bevételt remélünk az Adobe számára.”
“Az Adobe ügyfelei közül sokan az internetes tartalom leghozzáértőbb, leglelkesebb fogyasztói, és szerintünk értékelni fogják a Google Toolbar által nyújtott kereső lehetoségeket” - mondta Omid Kordestani, a Google nemzetközi kereskedelem- és üzletfejlesztési első alelnöke. “Az Adobe és a Google azért fogott össze, hogy segítsen a felhasználóknak könnyebben és gyorsabban megtalálni a számukra fontos információkat.”
A megállapodás pénzügyi feltételeit nem hozták nyilvánosságra.
Kapcsolódó cikkek
- Letölthető az Adobe AIR (Apollo) béta
- A Google a Vista keresőfunkcióját kritizálja
- Megjelent az Adobe LiveCycle Enterprise Suite család
- 200 millió Google Earth felhasználó
- Biztonságtechnikai céget vásárolt a Google
- Boltokban az Adobe Acrobat 3D Version 8
- Offline módban is használhatók a Google webalkalmazásai
- Trösztellenes bizottság vizsgálja a Google-Doubleclick összeolvadást
- Frissült az Adobe Camera Raw plugin
- Újabb Google-gyilkos kereső a láthatáron