Új névvel és logóval jelentkezik a MasterCard kártyatársaság
forrás Prim Online, 2006. július 6. 15:30
Röviddel 2006. május 25-i tőzsdei bemutatkozását követően a MasterCard International kártyatársaság új céglogót és vállalati megnevezést vezet be.
A kártyatársaság neve 2006. júliusától MasterCard Worldwide Inc.-re változik és az eddig ismert két egymásba kapcsolódó - egy sárga és egy vörös - kör helyett a társaság vállalati arculatának központi elemeként egy három körívből álló logó jelenik meg .
A MasterCard Worldwide az új hármas logóval a cég tevékenységének három legfontosabb elemét szeretné szimbolizálni. A cég franchisor szerepét - márkáit (MasterCard, Maestro, Cirrus) és az ehhez tartozó értékek használati jogát pénzintézeteknek adja használatba - az első kör jeleníti meg. A második körív a MasterCard adatfeldolgozó (processing) szerepét hangsúlyozza, mely segítségével a bankok pontos és gyors adatokat kapnak a világ bármely részén történt kártyás fizetésekről. A logó harmadik körének tartalmát, mely egy áttetsző lencseként tartja össze az alaptevékenységeket szimbolizáló köröket, a cég tanácsadói szerepe határozza meg.
Továbbra is a megszokott két köríves logó szerepel a társaság által jegyzett bankkártyákon és a világszerte több mint 24 millió elfogadóhelyen, tehát a MasterCard termékek arculata nem, csak a vállalati imázs változik.
A MasterCard Worldwide az új hármas logóval a cég tevékenységének három legfontosabb elemét szeretné szimbolizálni. A cég franchisor szerepét - márkáit (MasterCard, Maestro, Cirrus) és az ehhez tartozó értékek használati jogát pénzintézeteknek adja használatba - az első kör jeleníti meg. A második körív a MasterCard adatfeldolgozó (processing) szerepét hangsúlyozza, mely segítségével a bankok pontos és gyors adatokat kapnak a világ bármely részén történt kártyás fizetésekről. A logó harmadik körének tartalmát, mely egy áttetsző lencseként tartja össze az alaptevékenységeket szimbolizáló köröket, a cég tanácsadói szerepe határozza meg.
Továbbra is a megszokott két köríves logó szerepel a társaság által jegyzett bankkártyákon és a világszerte több mint 24 millió elfogadóhelyen, tehát a MasterCard termékek arculata nem, csak a vállalati imázs változik.
Kulcsszavak: MasterCard
Kapcsolódó cikkek
- Nagy-Britanniában bevezetik az érintőkártyás fizetést
- Mobiltelefonos nemzetközi átutalások
- Elindult a kartyaelfogadas.hu
- MasterCard a Sziget Fesztiválon
- PayPass Európában
- Díjmentes sebezhetőségvizsgálat a MasterCardnál
- MasterCard: Oracle-segítséggel újítja fel tranzakciófeldolgozó rendszerét
- MasterCard globális e-kereskedelmi biztonsági rendszer a British Airways-nél
- Kulcstartóra szerelhető bankkártya
- Kulcstartóra szerelhető MasterCard "Mini bankkártya"
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Harmadik negyedéves árbevételével a Xiaomi túlszárnyalta a piaci várakozásokat
A Xiaomi Corporation (továbbiakban „Xiaomi” vagy a „Csoport”) – a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális, vezető gyártója, amely az Internet of Things („IoT”) platform által összekapcsolt okostelefonokra és okoshardverekre épül, bejelentette a 2024. szeptember 30. napján lezárult három hónapos periódusra („2024 Q3,” vagy „az Időszak”) vonatkozó nem auditált, konszolidált eredményét.
2024. november 25. 09:59