Új névvel és logóval jelentkezik a MasterCard kártyatársaság
forrás Prim Online, 2006. július 6. 15:30
Röviddel 2006. május 25-i tőzsdei bemutatkozását követően a MasterCard International kártyatársaság új céglogót és vállalati megnevezést vezet be.
A kártyatársaság neve 2006. júliusától MasterCard Worldwide Inc.-re változik és az eddig ismert két egymásba kapcsolódó - egy sárga és egy vörös - kör helyett a társaság vállalati arculatának központi elemeként egy három körívből álló logó jelenik meg .
A MasterCard Worldwide az új hármas logóval a cég tevékenységének három legfontosabb elemét szeretné szimbolizálni. A cég franchisor szerepét - márkáit (MasterCard, Maestro, Cirrus) és az ehhez tartozó értékek használati jogát pénzintézeteknek adja használatba - az első kör jeleníti meg. A második körív a MasterCard adatfeldolgozó (processing) szerepét hangsúlyozza, mely segítségével a bankok pontos és gyors adatokat kapnak a világ bármely részén történt kártyás fizetésekről. A logó harmadik körének tartalmát, mely egy áttetsző lencseként tartja össze az alaptevékenységeket szimbolizáló köröket, a cég tanácsadói szerepe határozza meg.
Továbbra is a megszokott két köríves logó szerepel a társaság által jegyzett bankkártyákon és a világszerte több mint 24 millió elfogadóhelyen, tehát a MasterCard termékek arculata nem, csak a vállalati imázs változik.
A MasterCard Worldwide az új hármas logóval a cég tevékenységének három legfontosabb elemét szeretné szimbolizálni. A cég franchisor szerepét - márkáit (MasterCard, Maestro, Cirrus) és az ehhez tartozó értékek használati jogát pénzintézeteknek adja használatba - az első kör jeleníti meg. A második körív a MasterCard adatfeldolgozó (processing) szerepét hangsúlyozza, mely segítségével a bankok pontos és gyors adatokat kapnak a világ bármely részén történt kártyás fizetésekről. A logó harmadik körének tartalmát, mely egy áttetsző lencseként tartja össze az alaptevékenységeket szimbolizáló köröket, a cég tanácsadói szerepe határozza meg.
Továbbra is a megszokott két köríves logó szerepel a társaság által jegyzett bankkártyákon és a világszerte több mint 24 millió elfogadóhelyen, tehát a MasterCard termékek arculata nem, csak a vállalati imázs változik.
Kulcsszavak: MasterCard
Kapcsolódó cikkek
- Nagy-Britanniában bevezetik az érintőkártyás fizetést
- Mobiltelefonos nemzetközi átutalások
- Elindult a kartyaelfogadas.hu
- MasterCard a Sziget Fesztiválon
- PayPass Európában
- Díjmentes sebezhetőségvizsgálat a MasterCardnál
- MasterCard: Oracle-segítséggel újítja fel tranzakciófeldolgozó rendszerét
- MasterCard globális e-kereskedelmi biztonsági rendszer a British Airways-nél
- Kulcstartóra szerelhető bankkártya
- Kulcstartóra szerelhető MasterCard "Mini bankkártya"
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
K&H: Adatvédelem szintjén csak kevesen értenek az AI-hoz
Egyre több cég alkalmazza a mesterséges intelligenciát, de kevesen mondhatják el, hogy tisztában vannak azzal, hogy milyen hazai és nemzetközi, pénzügyi, felügyeleti és adatvédelmi szabályokat szükséges betartaniuk és hogyan alakíthatnak ki egy biztonságos, felkészült környezetet egy AI projekt megvalósulásakor.
2024. június 17. 09:55