Magyar cég törte meg az amerikai hegemóniát
A tavaly 762 millió forintos árbevételű, idénre 1 milliárdot célul tűző, a Dynamics AX mellett tavaly év vége óta már Dynamics NAV-ot (korábban Navision) is portfoliójába emelt és bevezetésére már tíz szerződést kötött vállalkozás - a hagyományos és új piaci szegmensek egyidejű kielégítésén és külföldi sikeres terjeszkedésén túl - elsősorban megbízói elvárásainak a hazai piacon egyedülálló, teljes körű kielégítésében látja sikere zálogát. A 80 feletti Dynamics AX ügyfelük idén többek között pénzügyi és médiaszolgáltatókkal szaporodott, de ma már - ahogy azt kanadai leányvállalatuk is példázza - egészségügyi szolgáltatók igényeinek is eleget tudnak tenni. Az idén márciusban alapított XAPT Business Solutions Inc közelmúltban írt alá a Medisys kanadai egészségügyi szolgáltatóval Dynamics AX bevezetésére szerződést.
A Microsoft, ahogy már korábbi hírek említették, a Dynamics AX új, 4.0 verzió fejlesztői munkájára szerveződött TAP projektbe - kilenc másik partner céggel együtt - az XAPT munkatársait is bevonta, amelynek során a magyar szakemberek a fejlesztés és tesztelés mellett a bevezetési és upgrade feladatokban is jártasságot szerezhettek. Ennek is köszönhető, hogy a verzió "világpremierjének" számító első bevezetése is az Xapt nevéhez fűződik. Június elejétől a korábban Axapta 3.0-t használó légitársaság, a Wizz-Air üzleti folyamatait már a Dynamics AX 4.0 támogatja.
Kapcsolódó cikkek
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- A XAPT tovább erősítette vezető szerepét
- Díjeső az XAPT-nak
- Kereskedelmi banki ügyvitel Microsoft Dynamics AX-en
- XAPT-Tectura: stratégiai együttműködés
- XAPT Hungary Kft.: Nemzetközi díjak és elismerések
- Tovább terjeszkedik az Xapt
- Az XAPT kanadai leányvállalat első komoly szerződése
- Az XAPT Hungary Észak Amerikában terjeszkedik
- XAPT Hungary: a legeredményesebb MBS partner 2005-ben is
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.
Az AI segítségével teszi hatékonyabbá az energetikai rendszerek felügyeletét a Ganz
Új, mesterséges intelligencia alapú szakértői megoldást fejlesztett ki a Ganz Transzformátor- és Villamos Forgógépgyártó Kft. A Ganz Intelligent Solutions Expert System a villamosenergia-ipari eszközök, különösen teljesítmény transzformátorok, motorok és generátorok állapotfelméréséhez, diagnosztikájához és karbantartás ütemezéséhez nyújt digitális megoldást.