Folytatódik a Synergon tulajdonosi szerkezetének átalakulása
Erre az ügyletre még július 12-én került sor a Cashline Zrt. mint befektetési szolgáltató igénybevételével. A múlt szerdai ügylet során a Fintha-Nagy Ádám 95 000 Synergon-törzsrészvényt értékesített 800 forint egységáron, ezzel egyidejűleg 405 000 Synergon-részvényt vásárolt határidős opcióval 816 forintos lejárati árfolyamon. Ezzel a Fintha-Nagy Ádám tulajdonában lévő Synergon törzsrészvény-állomány 15 993 részvényre csökkent.
Hétfőn a Raiffeisen Bank Zrt. jelentette be, hogy a részesedését 15,35 százalékra emelte a korábbi 12,48 százalékról a cégben.
A Synergon június 16-i közgyűlésén az igazgatóságot nem sikerült megválasztani, de az újonnan felállt felügyelőbizottságba beválasztották Czakó Ferencet és Fintha-Nagy Ádámot, valamint a két munkavállalói delegáltat, Kemecsey Máriát és Szalma Lászlót.
Június 28-án Miholek István valamint Fintha-Nagy Ádám és Stauder Ernő Géza bejelentették, hogy megszüntetik az egy hónapja tartó összehangolt magatartásukat a társaságban. Miholek István részesedése június 28-tól öt százalék alá csökkent a korábbi 10,89 százalékról, Stauder Ernő Géza részesedése ekkor 1,24 százalék, Fintha-Nagy Ádámé 1,19 százalék volt.
A Synergonban a másik meghatározó tulajdonosi csoportot a Czakó Ferenchez köthető RCX Kft. és a Szalóczy Zsolthoz kapcsolódó Davon Kft. alkotja: a két cégnek együtt 11,71 százalék tulajdona volt június végén.
Július 10-én a Budapesti Értéktőzsde figyelmeztetésben részesítette a Synergont, mivel a társaság a megadott határidőn túl, késéssel nyújtotta be tőzsdei éves jelentését.
Kapcsolódó cikkek
- Sun díjak a hazai partnervállalatoknak
- A Synergon tőkét emel a cseh leányvállalatában
- Új stratégiát hirdet a veszteséges Synergon
- Synergon: kisebb bevétel, nagyobb veszteség
- Megsemmisített iratok - megszüntetett GVH-eljárás
- A Synergon beszállna a virtuális mobilszolgáltatásba
- Synergon-Cisco: újra rendszerintegrátori együttműködésben
- A Synergon nem fizet osztalékot
- Synergon - egy vezérrel
- Synergon: Service Desk- és hálózatbővítés az EDS-nél
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.