Az EB engedélyezte Alcatel és a Lucent egyesülését
Az új vállalatban az Alcatelnek 60 százalékos, a Lucentnek 40 százalékos a részesedése. A szinergiahatások révén három év alatt adózás előtt 1,4 milliárd eurós megtakarítást várnak. Az egyesült cég távlati célja, hogy világelső legyen a távközlési hálózatépítésben, ebben több mint 26 ezer fős mérnöki és kutatógárdára építhet. Az új transzatlanti konszernnek 88 ezer alkalmazottja és kétmilliárd dolláros nyeresége lesz.
Az ügyletet részben az indokolta, hogy a kereslet ugyan nő, de jelenleg már túlkínálat is érezhető a távközlési berendezések piacán: túl sok gyártó vadászik viszonylag kevesebb vevőre, miután a távközlési vállalatok körében már két éve óta zajlik a konszolidáció, főleg az Egyesült Államokban.
A két vállalat 2001-ben már tervezett egyesülést - akkor az Alcatel alapjában a Lucent száloptikai tevékenységére vetett szemet -, azonban a tárgyalások eredménytelenül végződtek, mert a Lucent, további megfontolás után, elutasította az eredeti elképzelést arról, hogy az egyesült csoportban csak 42 százalékos legyen a részesedése.
A New Jerseyben bejegyzett Lucent Technologies az előző negyedévben rontott: előzetes tájékoztatása szerint a bevétele 12 százalékkal csökkent az egy évvel korábbihoz képest, 2,05 milliárd dollárra. Az Egyesült Államokban 7 százalékkal, külföldön 20 százalékkal csökkent a bevétele.
Az Alcatel ellenben gyorsan tör előre, főleg mert a tavalyi második félévtől fordulat kezdődött a drótnélküli távközlés és az internetes megoldások piacán is, amit a cég új termékekkel is kihasznál, például az "egybecsomagolt" tévé-, telefon- és nagy sebességű internetszolgáltatást lehetővé tévő berendezésekkel.
Kapcsolódó cikkek
- Megvehetik az Avayát - új kommunikációs menedzser változat
- IT hálózatok teljesítmény-optimalizálása az Atigristől
- Még szorosabb IBM-Cisco együttműködés
- Ezúttal a Microsoft nyert pert az Alcatel-Lucent ellen
- Synergon: Service Desk- és hálózatbővítés az EDS-nél
- Legalább 12 ezer embert küldhetnek el az Alcatel-Lucenttől
- Nagyobb árbevétel-növekedésre számít az Alphasonic
- Coworld termékek már Magyarországon is
- A Symantec felvásárolja az Altiris-t
- Az Alcatel-Lucent tavalyi éve: visszaesés, de nagy remények
Az autósportok szerelmeseit szólítják meg a legújabb Edifice karórák
A japán óramárka együttműködése már messzire nyúlik a TOM versenycsapattal. A Casio különleges módon, egy limitált szériás változattal kíván tisztelegni a TOM félévszázados fennállása előtt. „Ez a különleges kiadású karóra ötvözi a nagy teljesítményt, az elegáns dizájnt és a motorsport iránti szenvedélyt” – emelte ki Nagy Sándor, a Casio termékmenedzsere.
Mától Magyarországon is Ayvens néven működik a legnagyobb hazai flottakezelő
Ayvens márkanév alatt folytatja tevékenységét hazánk legnagyobb flottakezelője és mobilitási szolgáltatója, az ALD Automotive | LeasePlan. Az új márka létrejöttének előzménye, hogy 2023 májusában a Societe Generale csoporthoz tartozó ALD Automotive felvásárolta a LeasePlant, az integráció egyik fontos lépéseként pedig immáron Magyarországon is Ayvens néven folytatja működését a vállalat. Az Ayvens világszerte 42 országban 3,4 milliós flottát üzemeltet, melyből több mint 550 000 elektromos meghajtású. Magyarországon az Ayvens közel 3000 ügyfele részére nyújt mobilitási megoldásokat, és összesen mintegy 33000 járműből álló flottát kezel.
Bemutatkozik a PD34 gaming monitor
A Porsche Design és az AGON by AOC, a világ egyik vezető gaming monitor* és IT-kiegészítő márkája bejelentik legújabb együttműködésüket: ez a Porsche Design AOC AGON PRO PD34 gaming monitor.
A Michigani Egyetem szerint pontosak a Galaxy Watch okosórák mérési adatai
A Michigani Egyetem Emberi Teljesítmény és Sporttudományi Központjának (HPSSC – Human Performance & Sport Science Center) – amely híres az integrált és átfogó sport-, edzés- és emberi teljesítményhez kapcsolódó kutatásairól és magas szintű oktatásáról – vizsgálata igazolta a Samsung Galaxy Watch okosórák egészségügyi, mérési adatainak pontosságát.
Az éjszakai vezetés kedvelőire is gondolt a Casio
A japán óramárka együttműködése már messzire nyúlik a TOM versenycsapattal. A Casio különleges módon, egy limitált szériás változattal kíván tisztelegni a TOM félévszázados fennállása előtt. „Ez a különleges kiadású karóra ötvözi a nagy teljesítményt, az elegáns dizájnt és a motorsport iránti szenvedélyt” – emelte ki Nagy Sándor, a Casio termékmenedzsere.