Közel 25 százalékot szerzett a Synergonban a Cashline
A befektetési társaság ezzel a legnagyobb tulajdonosa lett az informatikai cégnek.
A Synergonban hónapok óta zajlik a tulajdonosi átrendeződés.
A közelmúltban tett bejelentések szerint a Raiffeisen Bank 14,82 százalékos befolyással rendelkezik a Synergonban.
A Pannonplasthoz köthető tulajdonosi kör együttesen mintegy 18,9 százaléknyi szavazattal rendelkezik, és korábban közölték, hogy összehangolt magatartást kívánnak folytatni. E csoporton belül a Pannonplastnak 13,528 százaléknyi Synergon-részvénye van, ami 13,914 százalékos szavazati jogot biztosít, a Benji Kft. befolyása 3,1 százalék, a Lazarus Zrt.-é 1,884 százalék.
A Synergon, amely jelenleg igazgatóság nélkül, de felügyelőbizottsággal működik, szeptember 8-ra rendkívüli közgyűlést hívott össze a tisztségviselők megválasztására és az alapszabály módosítására. Részvényesi indítványra később fölkerült a napirendre a vezetői részvényopciós program elfogadása, valamint az igazgatóság felhatalmazása saját részvények vásárlására.
A legutóbbi, június 16-i közgyűlésen azért nem sikerült igazgatóságot választani, mert az egyes tulajdonosi csoportok nem tudtak megegyezni, és egyik jelölt sem kapta meg a megválasztáshoz szükséges támogatást.
A Synergon részvények a Budapesti Értéktőzsde A kategóriájában szerepelnek. A keddi kereskedést 24 forintos, 2,6 százalékos gyengüléssel, 896 forinton zárták.
Kapcsolódó cikkek
- Sun díjak a hazai partnervállalatoknak
- A Synergon tőkét emel a cseh leányvállalatában
- Új stratégiát hirdet a veszteséges Synergon
- Synergon: kisebb bevétel, nagyobb veszteség
- Megsemmisített iratok - megszüntetett GVH-eljárás
- A Synergon beszállna a virtuális mobilszolgáltatásba
- Synergon-Cisco: újra rendszerintegrátori együttműködésben
- A Synergon nem fizet osztalékot
- Synergon - egy vezérrel
- Synergon: Service Desk- és hálózatbővítés az EDS-nél
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.