On-demand videomegoldásokat fejlesztő céget vett a Cisco

forrás Prim Online, 2006. augusztus 24. 16:04
A Cisco végleges megállapodást kötött az eddig magántulajdonban lévő Arroyo Video Solutions cég felvásárlásáról. A megállapodás értelmében a Cisco megközelítőleg 92 millió amerikai dollárt fizet készpénzben.
Az Arroyo videomegoldásait kiváló méretezhetőség, rendelkezésre állás és egyszerű kezelhetőség jellemzi. A cég az igény szerinti videoszolgáltatásokhoz („video-on-demand”) és a jövőbeni időeltolásos („time-shifted”) szolgáltatásokhoz kínál nagymértékben bővíthető platformot. A Cisco IP-NGN (Next Generation Network – új generációs hálózat) architektúrális keretrendszerébe integrált Arroyo platform révén a szolgáltatók felgyorsíthatják a hálózaton keresztül eljuttatott szórakoztató tartalmak fejlesztését és terjesztését, beleértve az interaktív média és hirdetési szolgáltatásokat is, amelyeket a nézők a hagyományos televíziókészülékek mellett személyi számítógépeken és különböző mobileszközökön is fogadhatnak.

Az Arroyótól az iparág kiemelkedő szakembereiből álló csapat igazol majd át a Ciscóhoz. A csapat tagja Drew Major, a Novell egyik alapítója, akinek a hálózati operációs rendszerek, az elosztott rendszerek és a tartalomszolgáltató hálózatok terén szerzett tapasztalatát széles körben elismerik. Szintén csatlakozik Paul Sherer, a 3Com korábbi technológiai vezetője, akinek nevéhez hálózati szabadalmak és technológiák egész sora fűződik.

Az Arroyót 2002-ben alapították, és 44 alkalmazottat foglalkoztat kaliforniai és utahi telephelyén. A szokásos szerződéskötési feltételek szerint létrejövő ügylet lezárására az amerikai felügyeleti szervek jóváhagyását követően, várhatóan a Cisco 2007-es üzleti évének 2006. október 31-vel végződő első negyedévében kerül sor. Az ügylet lezárása után az Arroyo csapata és a termékcsalád a Cisco Cable & Video Initiatives csoportjának része lesz.
Kulcsszavak: Cisco

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával

Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.

2024. november 5. 13:27

Az AI segítségével teszi hatékonyabbá az energetikai rendszerek felügyeletét a Ganz

Új, mesterséges intelligencia alapú szakértői megoldást fejlesztett ki a Ganz Transzformátor- és Villamos Forgógépgyártó Kft. A Ganz Intelligent Solutions Expert System a villamosenergia-ipari eszközök, különösen teljesítmény transzformátorok, motorok és generátorok állapotfelméréséhez, diagnosztikájához és karbantartás ütemezéséhez nyújt digitális megoldást. 

2024. november 5. 10:18

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Törj be a digitális élvonalba: Nevezd ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 5. 11:59

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51