Synergon: Cisco hálózati menedzsment rendszer frissítése a Magyar Telekomnál

forrás Prim Online, 2006. szeptember 28. 18:04
A Synergon frissíti a Magyar Telekom Cisco ISC hálózati menedzsment rendszerét, és szállítja az új rendszer működését biztosító nagyteljesítményű szervert. Az új ethernet menedzsment rendszer a Magyar Telekom hálózatában a kiemelt ügyfelek VPN (virtuális magánhálózati rendszer) kapcsolatait létesíti. A megbízás értéke meghaladja a huszonnégymillió forintot.
A 2006 júliusában kiírt meghívásos pályázat nyerteseként a Synergon Informatika Nyrt. frissíti a Magyar Telekom ethernet menedzsment rendszerét. A Ciscoval közösen benyújtott ajánlat alapján a cég az új Cisco ISC hálózati menedzsment rendszerét telepíti és szabja testre a Magyar Telekomnál. A Synergon szakemberei szállítják és konfigurálják azt az új SUN szervert is, melyen az alkalmazás fut majd a későbbiekben.

Az új ethernet menedzsent rendszer segítségével a Magyar Telekom lényegesen könnyebben kezelhető módon biztosít VPN elérést ügyfeleinek saját hálózatán belül. Ezek a vállalati ügyfelek a Magyar Telekom hálózatához mostantól közvetlenül, etherneten keresztül kapcsolódhatnak, a korábbi bérelt vonali vagy ADSL kapcsolat helyett.

A virtuális magánhálózati rendszer (VPN) biztonságos és költséghatékony módja vállalatok különböző telephelyei közötti Intranet, a partner vállalatok közötti Extranet kommunikáció, illetve a távoli és mobil hozzáférés, (home-working, mobil-working) megvalósítására. A projekt részeként a Synergon munkatársai végzik a teljes adatbázis migrációt is, melynek eredményeképpen az új rendszer a korábbi verzió adatait felhasználva működik majd.
Kulcsszavak: Magyar Telekom Synergon

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat

Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.

2024. november 22. 14:58

A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán

A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.

2024. november 22. 13:17

Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz

Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére. 

2024. november 22. 11:39

A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

2024. november 22. 10:15

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01