A HáziPatika.com az előkelő 13. helyen
A HáziPatika.com 1999 áprilisában indított el egészségügyi portálját, amely indulása óta folyamatosan és dinamikusan növekszik. Havi kétszázötvenezer olvasójával és négymillió oldalletöltésével Magyarország legnagyobb és leglátogatottabb tematikus egészségügyi weboldala. Célja, hogy értékes, korszerű és szakmailag hiteles, az egészséggel és az egészséges életmóddal kapcsolatos információkat juttasson el elsősorban a nem szakmabeli olvasókhoz. Azokhoz szól, akik egészségi állapotukról, egyes betegségekről, egészségügyi intézményekről szeretnének tájékozódni, illetve egészséges életmódot kívánnak kialakítani. Ennek megfelelően a portál orvosok, egészségügyi szakemberek közreműködésével és szakmai felügyelete mellett készül, valamint igazodik az akadémikus orvostudomány általánosan elfogadott irányvonalaihoz. A naponta frissülő egészségügyi hírek mellett több mint kétezer cikk, kiemelt rovatok, betegséglexikon, egészségügyi adatbázisok, tesztek, kalkulátorok, vizsgálatok, laboreredmény-értelmező, számos interaktív szolgáltatás és webáruház várja az érdeklődőket.
A HáziPatika.com Kft. üzemelteti babaszoba.hu néven az egyik legnépszerűbb baba-mama portált is, melynek havi hatvanezer látogatója több mint hatmillió oldalt tölt le.
Kapcsolódó cikkek
- Technology Fast 50: Ismét lehet jelentkezni
- PONT Rendszerház - az EMEA-térség 38. leggyorsabban fejlődő cége
- A PONT rendszerház a magyarok között az ötödik
- XAPT Hungary Kft.: Nemzetközi díjak és elismerések
- Az Alerant Közép-Európa cégeinek élvonalában
- A "gyorsan fejlődők" élmezőnyében az Adverticum
- Az idei Technology Fast 50 verseny első díját a lengyel Blue Media Sp. z o.o. nyerte
- Ingyenes weboldalkĂŠszĂtĹt indĂtott betegtĂĄrsasĂĄgok rĂŠszĂŠre a HĂĄziPatika.com
- Közép-Európa leggyorsabban növekvő technológiai cégei
- "Technology Fast 50": A leggyorsabban növekvő közép-európai technológiai vállalkozások
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.