Kiemelkedik a SAS a legjobb üzleti analitika szállítók közül
forrás Prim Online, 2006. október 31. 08:05
A piacvezető üzleti intelligencia szállító SAS rendkívül széles termékportfoliójával és kimagasló, 13,6 százalékos növekedési rátájával előzi meg az IDC kutatásában 2005 10 legnagyobb üzleti analitika szoftver fejlesztőiként megnevezett vállalatát.
Az IDC felmérése alapján a SAS üzleti analitika szoftver-értékesítése 1,39 milliárd dollárt tett ki 2005-ben, amellyel a vállalat 8,4 százalékos világpiaci részesedést tudhatott magénak. Az IDC a növekedési ütemet a vállalat méretével (árbevételével) súlyozott növekedési rátájaként definiálja. A SAS a piacot felülmúló, 13,6%-os növekedési ütemet produkált.
A felmérés szerzői megjegyezték, hogy a 10 legnagyobb szállító közül a vállalat vezet a sokoldalúság területén is. „A SAS olyan széleskörű portfolióval rendelkezik, amely a piac minden szegmensét lefedi. Ugyanakkor a vállalat a legtöbb [üzleti analitikai] szegmensben a piacvezetők között van.”
Az IDC riportjában megállapította, hogy 2005-re az üzleti analitikai szoftverek piaca elérte a 16,6 milliárd dollárt, amely 2004-hez képest 11 százalékos növekedést jelentett. A piackutató cég előrejelzései alapján a következő öt évben világszinten évente 10 százalékos összetett növekedési ütemre számítanak, amelyen belül várhatóan az üzleti intelligencia eszközök piaca lesz a leghangsúlyosabb.
A mostani hírt megelőzően két másik riportjában is kiemelte a SAS-t az IDC:
A SAS értékesítési adatai alapján a második legnagyobb üzletiintelligencia-szoftver szállító Nyugat Európában, ahol 2005-ben 184,6 millió eurós bevételt tudhatott magáénak a vállalat. Ez 11,6 százalékos növekedést jelentett az előző évhez képest.
Már második éve vezeti a SAS az üzleti intelligencia és analitikai alkalmazások piacát Latin Amerikában, ahol a vállalatnak 15,25 százalékos piaci részesedése van.
A felmérés szerzői megjegyezték, hogy a 10 legnagyobb szállító közül a vállalat vezet a sokoldalúság területén is. „A SAS olyan széleskörű portfolióval rendelkezik, amely a piac minden szegmensét lefedi. Ugyanakkor a vállalat a legtöbb [üzleti analitikai] szegmensben a piacvezetők között van.”
Az IDC riportjában megállapította, hogy 2005-re az üzleti analitikai szoftverek piaca elérte a 16,6 milliárd dollárt, amely 2004-hez képest 11 százalékos növekedést jelentett. A piackutató cég előrejelzései alapján a következő öt évben világszinten évente 10 százalékos összetett növekedési ütemre számítanak, amelyen belül várhatóan az üzleti intelligencia eszközök piaca lesz a leghangsúlyosabb.
A mostani hírt megelőzően két másik riportjában is kiemelte a SAS-t az IDC:
A SAS értékesítési adatai alapján a második legnagyobb üzletiintelligencia-szoftver szállító Nyugat Európában, ahol 2005-ben 184,6 millió eurós bevételt tudhatott magáénak a vállalat. Ez 11,6 százalékos növekedést jelentett az előző évhez képest.
Már második éve vezeti a SAS az üzleti intelligencia és analitikai alkalmazások piacát Latin Amerikában, ahol a vállalatnak 15,25 százalékos piaci részesedése van.
Kapcsolódó cikkek
- Üzleti intelligencia mindenkinek, Microsoft eszközökkel
- SAS szoftver üzlethelyiség-választáshoz
- HP: új adattárház-platform és BI szolgáltatások
- Az Accenture és a SAS közösen erősíti BI képességeit
- Az Oracle 3,3 milliárd dollárért felvásárolta a Hyperiont
- Szakmai elismerés és közönségdíj a SAS szoftvereinek
- Microsoft alapú back-office rendszer a Groupamánál
- Korszerűbb kórházak SAS-sal
- Több mint 200 új funkció az Oracle új üzleti intelligencia megoldásában
- Tudás és intelligencia - a jövő záloga (II.)
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Chery Group: Budapest–Róma egy feltöltéssel
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.
2024. november 4. 11:39