ERP-be integrált weboldal
A hatékony online kommunikáció alapfeltételei, hogy a tartalmat képező hírek, dokumentációk, árlisták és dinamikus szolgáltatások rendszeresen és a lehető legrövidebb időn belül frissüljenek. Míg a hagyományos tartalommenedzsment rendszerekben a weboldallal kapcsolatos feladatokat egyetlen csoport – többnyire a marketing osztály égisze alatt – végzi, addig a proALPHA új modulja az információt előállító osztályok és személyek napi rutinjába integrálja a tartalomfejlesztését.
Új árlista készült a kereskedelmi osztályon? A vállalatirányítási rendszeren belül maga a kereskedő teheti ezt elérhetővé a weboldalon keresztül. Módosult egy technikai dokumentáció? A változtatást végző mérnök egyetlen klikkeléssel szinkronizálja a weboldallal.
Az új proALPHA modul CMS (content management system), DMS (document management systems) és B2B funkciókat lát el.
„A vállalati weboldal szoros kapcsolata a vállalatirányítási rendszerrel nem csupán azt jelenti, hogy az információk gyorsabban tehetők online elérhetővé. A tartalommenedzsment csoport, mint interfész, kiiktatásával maga az ügyfélmenedzsment lesz közvetlenebb, hiszen az új modul által a weboldalon minden termék- és ügyfélinformáció elérhető, ami egy igen erős B2C vagy B2B portál építését teszi lehetővé” - magyarázza Markus Klahn, a proALPHA Consulting AG ügyvezetője.
- Ugyancsak a vásáron jelentette be Leo Ernst vezérigazgató, hogy az egy évvel korábbi 32,4 millió eurós csoportszintű árbevétel 34 millióra nőtt. A csoport üzemi eredménye 3,5 millió euró lett, ami egy kimagaslóan jó, 10,2%-os profitrátát jelent.
Leo Ernst nyilatkozatában kiemelte, hogy a proALPHA immár 11 éve folyamatosan nyereséges.
- A felvásárlásoktól általában tartózkodó proALPHA meghatározó részesedést vásárolt az ugyancsak ERP rendszerek fejlesztésében és értékesítésében érdekelt Axilon GmbH-ban, melyben a proALPHA már az operatív vezetést is átvette. A felvásárlás - amely által a proALPHA 80 potenciális ügyféllel és 20 jól képzett szakemberrel lett gazdagabb - a cég vezetősége szerint logikus folytatása volt a két vállalat között tavaly megkezdődött partneri együttműködésnek. Tény, hogy az Axilon gépipari szektorból kikerülő ügyfelei nagyon jól illeszkednek a proALPHA célcsoportjába.
Kapcsolódó cikkek
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- Microsoft Gold Certified Partner lett a rEVOLUTION
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- A rEVOLUTION építőipari megoldását vezette be a Narva cégcsoport
- Újabb Microsoft elismerés a rEVOLUTION-nek
- HostLogic: SAP-ban az élen
- Tovább erősít a rEVOLUTION az ERP terén
- Szakmai fórumok a globálisan tevékenykedő vállalatok számára
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.