Túl a 200 ezren az egészségesebb életmódra koncentrálók

Az oldal népszerű kérdező funkciója lehetőséget ad, hogy a tagok kérdéseket tegyenek fel a közösségnek, akik válaszaikkal segíthetnek a kérdezőnek. A nyáron indult szolgáltatásban már több, mint 7600 kérdést tettek fel, és százezernél is több válasz született. A kérdések egy része lexikális ismeretekre vonatkozik, de legtöbben saját problémáikkal, gondjaikkal kapcsolatban kérnek tanácsot a közösségtől.
Az elmúlt fél év alatt rendkívül erős közösség alakult ki az oldalon, amelyet az online ismeretséget követő egyre gyakoribb offline találkozók is jeleznek. Az októberi első budapesti Asztroweb találkozón közel száz tag vett részt, de több vidéki városban is szerveződtek helyi találkozók.
Sikeres az asztroiker szolgáltatás is, amely az egymáshoz asztrológiailag nagyon hasonló embereket párosítja össze. Többen számoltak be megdöbbentő hasonlóságokról asztro-ikerpárjukkal való találkozásukat követően.
Az Asztrowebről bővebben:
Az Asztroweb a horoszkópkészítő rendszer 4 éves fejlesztése után indult el 2006 áprilisában, és a következő ingyenes szolgáltatásokra fókuszál:
1. Ismerd meg magad jobban! - A tagok elolvashatják a születési képletüket, illetve a rájuk vonatkozó aktuális hatásokat.
2. Ismerd meg jobban a körülötted élőket! - A tagok megnézhetik az Asztrowebre regisztrált ismerőseik születési képletét és előrejelzését, valamint kettejük párkapcsolati elemzését is.
3. Ismerj meg új embereket! - A tagok megismerhetik asztroikreiket, beszélgethetnek az ugyanazon jegyben és aszcendenssel született tagokkal (Rokonlelkek fóruma), kérdéseket tehetnek fel a tagságnak, közösségekhez csatlakozva fórumozhatnak különböző témákban.
Kapcsolódó cikkek
- Elindult a T-Mobile Kapcsolat koncert honlapja
- Új web2 szolgáltatás: Közösségi térkép
- Magyar a legjobb európai webkettes oldalak között
- Magyar portál az EU web 2-es versenyében
- Lakossági légszennyeződés-előrejelzés Londonban
- Videó-megosztó szolgáltatást indít a Sony
- MySpace a Vodafone készülékein
- Irodaház-honlapok - leglátogatottabb a Duna Tower
- 100 új weboldalt tervez a Yahoo
- A Rossman online áruházat nyitott
Internet ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Európa bekeményít: jön az uniós korhatár a közösségi médiára
Az Európai Unió új szabályozást tervez bevezetni, amely az online platformokon való gyermekjelenlétet korlátozza. A javaslat célja, hogy egységes korhatárt állapítson meg a közösségi médiához való hozzáféréshez, ezzel védve a fiatalokat az internet káros hatásaitól.
Digitális Sötétség: Mianmarban a telekommunikáció is összeomlott
Kamu vállalkozások a Google térképeken
A Google jogi lépéseket tett olyan csalók ellen, akik több mint 10 000 hamis vállalkozást regisztráltak a Google Maps szolgáltatásban, megtévesztve ezzel a felhasználókat és károsítva a valódi vállalkozásokat.
Adatok, adatbázisok a háborús bűnökről
A háborús bűncselekmények bizonyítékainak megőrzése és kezelése kulcsfontosságú az igazságszolgáltatás számára, különösen az olyan konfliktusok esetében, mint az Ukrajnában zajló háború. Az Eurojust, az Európai Unió igazságügyi együttműködési ügynöksége, jelentős lépéseket tett ezen bizonyítékok összegyűjtése és megőrzése érdekében, ugyanakkor szükség lenne a közösségi platformok törölt adataira is.
Miért fontosak a komplex grafikai megoldások?
Minden cég azt szeretné, hogy vonzó márka legyen a közönség számára. Ehhez mindenképp kell egy kiemelkedő, emlékezetes arculat. Az ideális design nem csupán versenyelőny, hanem egyfajta felhasználói élmény, bármi is legyen a portéka.