Az Espirit az SAP-t választotta
Az Espirit az SAP NetWeavert választotta platformként a nagyvállalati szolgáltatásorientált architektúra, az Enterprise SOA megvalósítására. Az üzleti folyamatok létrehozását és összehangolását támogató Enterprise SOA koncepció a dinamikus értékesítés fenntartása, az árbevétel növelése, a nemzetközi rendszerbevezetések végrehajtása és az üzleti modell folyamatos megújítása terén nyújt segítséget a vállalat számára.
Az SAP Apparel and Footwear bevezetésével az Espirit átfogó jelleggel irányíthatja teljes globális ellátási hálózatát. Az SAP integrált kiskereskedelmi és ellátásilánc-megoldásai közvetlen kapcsolatot teremtenek a kínálat és a kereslet között, lerövidítik az átfutási időket, és lehetővé teszik a felhasználó cég számára, hogy gyorsan reagáljon az ügyféligények változására.
Espirit - az életstílusmárka |
A fiatalos életstílust megtestesítő, nemzetközi Espirit márka a megfizethető luxus jegyében kínálja termékeit. A csoport 12 bevezetett termékcsaláddal rendelkezik a női, férfi- és gyermekruházat, a fiatalos divatcikkek, cipők és különféle kiegészítők szegmensében. Hatszázhatvan közvetlenül irányított kiskereskedelmi üzlettel és 11 450 nagykereskedelmi értékesítési hellyel rendelkezik világszerte. |
Safe Passage program |
Az SAP átfogó Safe Passage programja azoknak az Oracle-ügyfeleknek szól, akiket érintenek az Oracle-, PeopleSoft-, JD Edwards-, Siebel- és Retek-megoldások élettartamának lejáratával kapcsolatos bizonytalanságok. A Safe Passage program elemei: hozzáférés az SAP ERP és egyéb piacvezető szoftvereihez; a meglévő Oracle EBS, PeopleSoft, JD Edwards, Siebel Systems és Retek beruházások védelme; finanszírozási lehetőségek (SAP Financing); a SAP NetWeaver platform által kínált azonnali integráció előnyei; migrációs támogatási szolgáltatások. Ezen túlmenően, az ügyfelek karbantartási szolgáltatásokat is igénybe vehetnek egyes PeopleSoft és JD Edwards megoldásaihoz az SAP leányvállalata, a TomorrowNow és az SAP kis- és középvállalatokra szakosodott partnerhálózata közvetítésével. |
SAP Apparel and Footwear |
Az SAP Apparel and Footwear kimondottan a ruha- és cipőgyártó cégek speciális szükségleteire készült, integrált, átfogó alkalmazás. Teljes körű ellenőrzést biztosít a ruha- és cipőgyártó vállalatok számára ellátási láncuk fölött: a nyersanyagok beszerzésétől kezdve a végtermék elkészítésén át a nagykereskedelmi tevékenységig. A globális stratégiák megvalósítását és az egyenletesen kiváló minőség fenntartását támogató alkalmazás a globális beszerzés, a házon belüli és offshore gyártás, az alvállalkozói munka és a közvetlen szállítás folyamatait is lefedi. |
SAP for Retail |
Az SAP for Retail megoldásportfólió segít a kiskereskedőknek jobban megérteni üzleti folyamataikat, és eredményes működéssel fenntartani ügyfeleik, dolgozóik és részvényeseik elégedettségét. A portfóliót végponttól végpontig terjedő kiskereskedelmi megoldások; szortiment-kezelő és -tervező szoftverek; (a Triversity megvásárolt és integrált POS-megoldásaira épülő) üzletvezetési alkalmazások, valamint alapszintű finanszírozási és HR-megoldások alkotják. Az SAP for Retail segítségével a különböző méretszegmensek kiskereskedői gyorsan és nyereségesen hozhatnak sikeres üzleti döntéseket, és olyan kiszolgálást nyújthatnak, amely hozzájárul a hűséges vásárlói kör kiépítéséhez. |
Kapcsolódó cikkek
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- SAP-Novell: Közös Linux-támogatás
- Oracle: új világrekord négymagos és nyolcmagos platformokon
- Novell-SAP LinuxLab közös fejlesztés
- Microsoft Gold Certified Partner lett a rEVOLUTION
- Új bíró, halasztás az Oracle-SAP perben
- A kereskedelmi bankok nem felelnek meg saját elvárásaiknak
- SAP-Cisco csoportmunka megoldások
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.