2006-ban 645 ezerrel nőtt a mobil-előfizetők száma
2006-ban éves szinten a három szolgáltató piaci részesedésében nem következett be jelentős változás. 2005 decemberéhez viszonyítva 2006 végére a Pannon az ügyfélszám alapján 33,22 százalékról a 34,12 százalékra növelte piaci részesedését, míg a T-Mobile részesedése 45 százalékról 44,46 százalékra, a Vodafone piaci része pedig 21,78 százalékról 21,41 százalékra csökkent.
Az ügyfélszámok alapján 2006 decemberében a november végi szinthez képest a T-Mobile és a Vodafone piaci része kis mértékben nőtt, míg a Pannoné enyhén csökkent.
A forgalmazásban résztvevő, azaz a vizsgált időszak utolsó három hónapjában hívást vagy SMS-t indító, illetve fogadó feltöltéses, valamint az előfizetéses kártyák száma 2006 december végén 9 millió 358 ezer volt, 634 ezerrel több, mint egy évvel korábban. A forgalmazásban résztvevő kártyák száma 2006 decemberében az előző havihoz képest közel 270 ezerrel nőtt.
A forgalmazásban résztvevők száma alapján 2006 december végén a T-Mobile piaci része 44,95 százalék volt az egy hónappal korábbi 44,99 és az egy évvel korábbi 45,22 százalék után. A Pannon piaci része a 2005 végi 33,57 és a 2006 november végi 33,65 százalék után 2006 végén 33,69 százalék volt. A Vodafone piaci része november és december végén is 21,36 százalék volt, míg egy évvel korábban a cég részesedése a forgalmazásban résztvevők piacán 21,21 százalékos volt.
2006-ban folytatódott az előre fizetett (pre-paid) kártyát használók arányának csökkenése. A pre-paid kártyát használók arány az összes ügyfélhez képest 2004 végén még 73,1 százalék, 2005 végén 68,2 százalék, 2006 végén pedig már csak 64,6 százalék volt.
A három szolgáltató ügyfelei 2006 decemberében 4 843 számot, 2006-ban összesen 43 780 számot hordoztak a 2004 májusa óta igénybe vehető mobil-számhordozás keretében. A Nemzeti Hírközlési Hatóság adatai szerint a számhordozás 2006 december végéig összesen 142 692 mobilszámot érintett.
Kapcsolódó cikkek
- Még egyszerűbb SMS-ben lottózni
- Száz lakosra több mint száz mobiltelefon jut
- Újabb autópálya-matricákat vásárolhatnak mobilon a T-Mobile és a Pannon ügyfelei
- Több mint tízmillió mobiltelefon-előfizetés
- Februárban újra nőtt a mobil-előfizetők száma
- Gyakran tévesztik meg fogyasztóikat a mobilszolgáltatók
- Csökkenéssel indult 2007 a hazai mobilpiacon
- Novemberben 118 ezerrel nőtt a mobil-előfizetők száma
- 2007 februárjában csökkennek a mobil végződtetési díjak
- SMS-ben is feladhatók az Expressz-apróhirdetések
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.
Kevesen élnek a Black Friday bevált trükkjeivel, de a HONOR segíthet
Az európaiak rendkívüli erőfeszítéseket tesznek, hogy megtalálják a legjobb árakat, ám egy új kutatás rávilágít arra, hogy a Black Friday őrületébe keveredett vásárlók kihagyják azokat az alapvető trükköket, amelyekkel nagyokat lehet spórolni az ünnepi ajánlatokon.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
A Rakuten Viber új biztonsági megoldásokat vezet be
A Rakuten Viber, a biztonságos globális üzenetküldési megoldások úttörője és Európa vezető szuperalkalmazása új megoldásokat vezet be a kommunikáció további védelme érdekében. A vállalkozások mostantól gyorsan hitelesíthetik a felhasználókat a bizalom növelése és a csalások csökkentése érdekében, még biztonságosabbá téve az interakciókat.