A T-Mobile-nak Európában már több mint 1,1 millió web'n'walk ügyfele van

forrás Prim Online, 2007. február 13. 18:00
2006 végére Európa-szerte több mint 1,1 felhasználó választotta a web’n’walk szolgáltató, a T-Mobile által kínált nyílt mobilinternet-hozzáférést.
2006. második felében az előfizetők száma csaknem megkétszereződött – kb. 620 000-ról 1,14 millióra nőtt. A T-Mobile már nyolc európai országban kínálja a web’n’walk szolgáltatást. Az ügyfelek így minden, az interneten kínált információhoz hozzáférhetnek. A web’n’walk nyílt rendszer, amely más hasonló szolgáltatásokkal szemben nem csak bizonyos portáloldalakhoz enged hozzáférést.

Az új web’n’walk honlap optimális kiindulópontot kínál a netszörfözéshez.  Fő szolgáltatásai a Google kereső, egy közvetlen webes beviteli mező és a legjobb mobil webhelyek szerkesztett listája. Vannak prémium szolgáltatások is: ezek skálája a letölthető zenéktől és csengőhangoktól egészen a játékokig és a mobiltévéig terjed. 

A web’n’walk sikere nemcsak az optimalizált böngészésnek köszönhető, hanem az internetképes készülékek széles skálájának is.  A termékskála a web’n’walk adatkártyától a laptopon, a multimédiás mobiltelefonon és a PDA-kon keresztül egészen a web’n’walk boxokig terjed. 

A T-Mobile jelenleg a turbó adat HSDPA-t nyolc hálózaton kínálja Európa-szerte. A korszerű mobilhálózati technológiába tett befektetések révén lehetségessé vált a mobil szélessávú internetezés, ami jótékonyan hat az értékesítési forgalomra.  Az elmúlt évben a nyolcszorosára nőtt az adatforgalom, ami a T-Mobile Csoport számára több mint 1 milliárd eurós forgalmat hozott, az SMS-ek nélkül.

Minél gyorsabban éri el a mobilinternet az otthoni internethasználat minőségét a nagy átviteli sebesség és a felhasználóbarát készülékek révén, annál gyorsabban érvényesül az a trend, ami jelenleg mozgatja az iparágat.  A Web 2.0 révén a felhasználók túlléphetnek a puszta információszerzés korlátain, a saját készítésű tartalmak, például videmegosztó oldalak, online közösségek és blogok révén. A Web 2.0 és a kapcsolati háló korunk divatos kifejezései, és ez a trend hatalmas potenciált tartogat a mobil piac számára is.  A szélessávú mobilinternet elősegíti a spontaneitást és az aktív részvételt.  Utazás közben fényképeket készíthetünk, amelyeket megoszthatunk a barátainkkal, vagy akár azonnal betehetjük őket online naplónkba, ami köré virtuális közösséget szervezhetünk. A világháló így olyan platformmá válik, amit munkához és szórakozáshoz is felhasználhatunk.

A T-Mobile arra számít, hogy új szolgáltatási csomagok kerülnek majd a piacra, amelyek egyesítik a jelenleg is kínált ajánlatok előnyeit, és ráadásul utazás közben is elérhető lesznek. Például az ingatlanközvetítők webhelyei online navigációs és térképes honlapokkal kapcsolhatók össze, amelyek nem csak a böngészést, de az ingatlan megkeresését is meg fogják könnyíteni.  A T-Mobile várakozásai szerint a Web 2.0 alapvetően megváltoztathatja az internethasználat jelenlegi módját.

Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?

Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.

2024. november 20. 13:24

Karácsony korlátok nélkül

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek. 

2024. november 19. 20:46

A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association

A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.

2024. november 19. 19:27

A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai

A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.

2024. november 15. 19:13

Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot

A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták. 

2024. november 15. 18:00

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01