A T-Mobile-nak Európában már több mint 1,1 millió web'n'walk ügyfele van
Az új web’n’walk honlap optimális kiindulópontot kínál a netszörfözéshez. Fő szolgáltatásai a Google kereső, egy közvetlen webes beviteli mező és a legjobb mobil webhelyek szerkesztett listája. Vannak prémium szolgáltatások is: ezek skálája a letölthető zenéktől és csengőhangoktól egészen a játékokig és a mobiltévéig terjed.
A web’n’walk sikere nemcsak az optimalizált böngészésnek köszönhető, hanem az internetképes készülékek széles skálájának is. A termékskála a web’n’walk adatkártyától a laptopon, a multimédiás mobiltelefonon és a PDA-kon keresztül egészen a web’n’walk boxokig terjed.
A T-Mobile jelenleg a turbó adat HSDPA-t nyolc hálózaton kínálja Európa-szerte. A korszerű mobilhálózati technológiába tett befektetések révén lehetségessé vált a mobil szélessávú internetezés, ami jótékonyan hat az értékesítési forgalomra. Az elmúlt évben a nyolcszorosára nőtt az adatforgalom, ami a T-Mobile Csoport számára több mint 1 milliárd eurós forgalmat hozott, az SMS-ek nélkül.
Minél gyorsabban éri el a mobilinternet az otthoni internethasználat minőségét a nagy átviteli sebesség és a felhasználóbarát készülékek révén, annál gyorsabban érvényesül az a trend, ami jelenleg mozgatja az iparágat. A Web 2.0 révén a felhasználók túlléphetnek a puszta információszerzés korlátain, a saját készítésű tartalmak, például videmegosztó oldalak, online közösségek és blogok révén. A Web 2.0 és a kapcsolati háló korunk divatos kifejezései, és ez a trend hatalmas potenciált tartogat a mobil piac számára is. A szélessávú mobilinternet elősegíti a spontaneitást és az aktív részvételt. Utazás közben fényképeket készíthetünk, amelyeket megoszthatunk a barátainkkal, vagy akár azonnal betehetjük őket online naplónkba, ami köré virtuális közösséget szervezhetünk. A világháló így olyan platformmá válik, amit munkához és szórakozáshoz is felhasználhatunk.
A T-Mobile arra számít, hogy új szolgáltatási csomagok kerülnek majd a piacra, amelyek egyesítik a jelenleg is kínált ajánlatok előnyeit, és ráadásul utazás közben is elérhető lesznek. Például az ingatlanközvetítők webhelyei online navigációs és térképes honlapokkal kapcsolhatók össze, amelyek nem csak a böngészést, de az ingatlan megkeresését is meg fogják könnyíteni. A T-Mobile várakozásai szerint a Web 2.0 alapvetően megváltoztathatja az internethasználat jelenlegi módját.
Kapcsolódó cikkek
- Még egyszerűbb SMS-ben lottózni
- vidUP: indul a magyar mobilvideo-megosztó portál
- A T-Mobile megkezdte az átállást a 7,2 Mbps sebességre
- MTA és T-Mobile: újabb mobiltársadalom-kutatási kötet
- Domino Friends: 5 T-Mobile-os szám hívható féláron!
- Közösségi portál a Pannontól
- T-Mobile: szélessávú roaming már 21 hálózaton
- Újabb autópálya-matricákat vásárolhatnak mobilon a T-Mobile és a Pannon ügyfelei
- A T-Mobile-nál már elérhető a HSDPA-s Nokia N95
- Az Antenna Hungária és a T-Mobile mobiltelevíziós kísérletet indított
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.