Synergon: hatékonyabb működés várható 2007-ben
Ákos György, a cég vezérigazgatója szerint a vállalat - nevével ellentétben - pont az üzletágak közötti szinergiákat nem használta ki eddig megfelelően, ezen kell erősíteni.
Az elsősorban rendszerintegrációval foglalkozó vállalat a jövőben egyre inkább olyan komplex projektekre kíván fókuszálni, amelyek minél magasabb hozzáadott értéket képviselnek - hangoztatta Ákos György. Hozzáfűzte: az átvilágítás során kiderült, hogy a vállalaton belüli belső szakmai tudást a cég nem megfelelően kamatoztatta.
Ákos György újságírói kérdésre válaszolva közölte: az átvilágítást követő struktúraváltás során nincs szó arról, hogy leányvállalatoktól szabadulnának meg.
A vezérigazgató a lehetséges akvizíciókról annyit mondott, hogy a Synergon továbbra is egy magyar tulajdonú regionális vállalat, ennek megfelelően pedig folyamatosan "nézelődnek a régióban". Hangoztatta, hogy csak olyan cégek jöhetnek szóba, amelyek a vállalati struktúrába illeszkedve a szinergiát növelik.
Ákos György kitért arra is, hogy a kis- és közepes vállalatok felé a jövőben az eddigiektől eltérően kell közelíteni. Amíg korábban minden eset egyedinek számított, addig mostantól hatékonyabban, egységes rendszerben kell kezelni az ilyen projekteket.
A cég szerdai közlése szerint a Synergon Informatika Nyrt.-nek tavaly 866,5 millió forint adózás utáni vesztesége volt, szemben az egy évvel korábbi 487,5 millió forint nyereséggel. A veszteséget az okozta főként, hogy tavaly több mint 1 milliárd forint egyszeri költség merült fel.
A nem auditált, konszolidált, nemzetközi pénzügyi jelentési szabvány (IFRS) szerint összeállított adatok alapján a Synergon 2006-ban 21,677 milliárd forint árbevételt ért el, 11 százalékkal többet az előző évinél.
Kapcsolódó cikkek
- Sun díjak a hazai partnervállalatoknak
- A Synergon tőkét emel a cseh leányvállalatában
- Új stratégiát hirdet a veszteséges Synergon
- Synergon: kisebb bevétel, nagyobb veszteség
- A Synergon beszállna a virtuális mobilszolgáltatásba
- Synergon-Cisco: újra rendszerintegrátori együttműködésben
- A Synergon nem fizet osztalékot
- Synergon - egy vezérrel
- Synergon: Service Desk- és hálózatbővítés az EDS-nél
- A Synergon megújította Cisco minősítéseit
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.
Új üzlet és vállalatoknak szánt, prémium szolgáltatás az iCentre-nél
Az iCentre megnyitotta új üzletét Óbuda első számú bevásárlóközpontjában. Az eseményen a cég új iCentreCare szolgáltatásának részleteit is ismertette, amely segítségével a vállalatok egyszerűen és hatékonyan kezelhetik Apple eszközeiket, és maximálisan kihasználhatják azok előnyeit az üzleti működésük során.
Felújított műszaki cikkek a fókuszban a Vatera idei Black Weeksén
A Vateránál a fekete péntek nem a mértéktelen költésről szól, a bizonytalan gazdasági helyzethez igazodóan a piactér idén november 15. és december 1. között olyan speciális Black Weeks kampányt rendez, amelynek keretében felújított (refurbished) termékeket árusító partnerkereskedők több ezer felújított okostelefonja, laptopja mellett vaterás eladók termékei is elérhetők lesznek akciós áron.