Az IBM díjazta az Avnetet
Az eseményen Paál Péter, az IBM vezérigazgatója és Balogh Attila, az IBM partnerkapcsolati igazgatója adta át az elismerő oklevelet az Avnet menedzsmentje számára, és ezzel a díjjal értékelték a kiemelt IBM Business Partner 2006-os munkáját. Az IBM vezetői kiemelték, hogy a tavalyi év során az Avnet volt a legsikeresebb az új üzleti partnerek toborzásában, disztribúciós kapcsolatok kiépítésében.
Az Avnet Technology Solutions Kft. sikeréhez hozzájárult, hogy az elmúlt évben az IBM szoftver üzletága 20%-kal növelte forgalmát, ugyanakkor a disztribúció során jelentős hozzáadott értékű szolgáltatásokkal támogatta üzleti partnereit. A kereskedelem mellett az Avnet partnerei fontos és megbízható sales, marketing-PR aktivitásokkal segíti az eladásokat, rendszeres eseményeken, konferenciákon mutatják be közösen viszonteladói és végfelhasználói szoftvermegoldásaikat.
Az aktivitások mellett az Avnet folyamatosan képzi partnereit az új termékek és szolgáltatások bevezetésekor. A cég szoftverüzletágának munkatársai is friss IBM Lotus, Tivoli, DB2 termékvizsgákkal rendelkeznek, amely alapfeltétele az IBM termékek disztribúciójának, és a csapat dedikált szoftver specialista munkatársa folyamatos technikai és tréning támogatást nyújt a partner cégek valamint a felhasználók kollégái számára.
Kapcsolódó cikkek
- Az Avnet Romániában terjeszkedik
- 2010-re nyeresége felét a szoftverektől várja az IBM
- Magyar menedzser sikere az amerikai Avnet-nél
- IBM: 8 százalékos negyedévi adózott eredménynövekedés
- Még szorosabb IBM-Cisco együttműködés
- 300 millió Lenovo részvényt adott el az IBM
- Az Avnet megvásárolta a vezető Sun disztribútort, az Access Distribution-t
- IBM - vártnál nagyobb negyedéves adózott eredmény
- Az IBM felvásárolja az Internet Security Systems (ISS) vállalatot
- Az IBM 1,6 milliárd dollárért megveszi a FileNet-et
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.