A CODA Fast Close megkapta az SAP xApps tanúsítványt
A hitelesítés folyamata során a CODA - a céltartalékképzés példáján - automatikusan kiolvasta a megfelelő kulcsadatokat a mySAP Customer Relationship Management (mySAP CRM) és a mySAP ERP Financials alkalmazásokból. Ezután ezeket egyszerű formátumban átküldte ellenőrzésre a pénzügyi kontrollernek, majd a jóváhagyása után feladta az adatokat a mySAP ERP Financials rendszerbe.
Az ERP alkalmazások, mint az SAP is a pénzügyi adatok kezelésére kiválóan alkalmasak, azonban a könyvviteli zárás során számos feladat az alkalmazásokon kívülre esik, ami miatt a zárás számos manuális tevékenységet is magába foglal. A CODA Fast Close alkalmazás olyan módon lett tervezve, hogy minél inkább csökkentse a kontrollálatlan manuális folyamatokat, így átláthatóságot és nyomon követhetőséget biztosítson.
A CODA Fast Close segít a pénzügyi és számviteli terület vezetőinek az ERP rendszerek havi zárási folyamatainak átláthatóbbá tételében; kontrollt biztosít az időszakzáráson túl is, automatikusan táblázatba foglalja a feladatokat, megkönnyíti az auditor munkáját, azáltal, hogy naplózza ki, mit és mikor hajtott végre az időszakzáráson belül.
Kapcsolódó cikkek
- SAP-Novell: Közös Linux-támogatás
- NEON: pénzügyi irányítási szoftvercsomag a CODA-tól
- Oracle: új világrekord négymagos és nyolcmagos platformokon
- CODA: Magyarországon is egyre fontosabbá válik a vállalatirányítás szoftveres támogatása
- Novell-SAP LinuxLab közös fejlesztés
- Új bíró, halasztás az Oracle-SAP perben
- A kereskedelmi bankok nem felelnek meg saját elvárásaiknak
- SAP-Cisco csoportmunka megoldások
- Hódít az SAP a kkv-szektorban
- Növekvő licencbevételek a SAP-nál
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.