Újabb női felsővezető a Xeroxnál
A vállalatnál töltött 27 év alatt Burns nagy szerepet vállalt abban, hogy a Xerox mára a dokumentumkezelő rendszerek és szoftverek egyik vezető szállítójává vált. A Burns által irányított technológiai stratégiának köszönhetően a Xerox több mint 100 új terméket mutatott be az elmúlt 3 évben. Az új elnök célja, hogy a Xerox tovább folytassa a színes technológiák és berendezések, illetve a kapcsolódó szolgáltatások és az új üzleti piacok területén elért növekedést.
A műszaki és gépészmérnöki végzettséggel rendelkező elnöknő pályafutása – Anne Mulcahyéhoz hasonlóan – igazi sikertörténet, hiszen Burns 21 éve gyakornokként érkezett a Xeroxhoz. Ezt követően a termékfejlesztés és a tervezés területén dolgozott. 1992 és 2000 között több üzleti csoportot is vezetett, majd 2000-ben a Vállalati Stratégiai Szolgáltatások (Corporate Strategic Services) részleg alelnökévé nevezték ki. 2002 óta állt a Xerox Business Group Operations élén.
Burns kinevezése összhangban áll a Xerox esélyegyenlőségi politikájával, melynek értelmében a vállalat nagy hangsúlyt fektet a családbarát környezet kialakítására és a női alkalmazottak támogatására. Ennek megfelelően a Xerox 2004 óta minden évben szerepel az amerikai üzletasszonyok és női szakemberek szervezete, a NAFE (National Association for Executive Women) által összeállított „Vállalatok a női vezetőkért” toplistáján.
Kapcsolódó cikkek
- Új értékesési vezető az Oracle-nél
- Nokia: három új mobil és új marketing igazgató
- T-Online: PR-menedzseri kinevezés
- Xerox Phaser 8560: szebb és tisztább színes nyomtatás
- Peter Löscher a Siemens új elnök-vezérigazgatója
- Új vezető lesz a Crnogorski Telekom élén
- Új termékigazgató a Fujitsu Siemens Computers Kft.-nél
- Új ügyvezető az EMC Magyarországnál
- Xerox: Színmódosítás hangutasításra
- A vállalati csaló profilja
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.