Új vezető az SAP Labs Hungary Supply Chain Management fejlesztői csapatának élén
Horváth Balázs jelenleg az Supply Chain Managementhez Magyarországra érkező projektek stratégiai megalapozásáért és koordinálásáért felel. „Csaknem 100 fős csapatommal együtt pontos képet kell festenünk arról, hogy az anyacég miben számíthat ránk, mik azok a feladatok, amiket nálunk lehet optimálisan elvégezni. Közép- és hosszú távú célom minél több olyan SCM projektet Magyarországra vonzani, melyben a magyarországi SCM csapat úttörő szerepet tölthet be. Fontos kiemelni, hogy a fejlesztések helyének kijelölésekor a költséghatékonyság csak egy szempont a sok közül. Mérlegelni kell a fejlesztők szakmai tudását, projekvezetési rátermettségét és az eddigi projektekben játszott szerepét is” - határozta meg célkitűzéseit a szakember.
A 38 éves szakember az SAP-t megelőzően a McDATA kelet-európai részlegért felelős Senior Sales Directora volt, ahol az amerikai informatikai cég kelet-európai részlegének irányítását végezte. Ott elsődleges feladata az üzletfejlesztés és az üzleti stratégia kidolgozása volt. Ezt megelőzően jelentős pozíciót töltött be olyan információtechnikai terülten tevékenykedő cégeknél, mint a Compaq és az EMC.
Horváth Balázs a Szent István Egyetem gépészmérnöki karán végzett, valamint a hollandiai Universitet Wageningenen szerzett diplomát. Angolul és oroszul beszél. Hobbija a komolyzene. Házas, két gyermeke van (Félix 3, és Virág 1).
Az SAP Supply Chain Management (SAP SCM) funkció a vállalati szervezetnek a lineáris szállítási lánc adaptív szállításilánc-hálózattá alakításában segít.
A vállalat azért hozta létre 2005-ben SAP Labs magyarországi központját, hogy még több helyszínre elosztva végezhesse globális fejlesztési munkáját, a világ legjobb IT-szakembereit szerződtethesse, és világszerte szoros együttműködést folytathasson a csúcstechnológiai ágazat képviselőivel. A helyi és globális piacokat támogató központok világszínvonalú megoldásokat fejlesztenek, és folyamatosan biztosítják az innovációt és a versenyelőnyt az SAP, ügyfelei és partneri részére.
Kapcsolódó cikkek
- Új értékesési vezető az Oracle-nél
- Nokia: három új mobil és új marketing igazgató
- T-Online: PR-menedzseri kinevezés
- Peter Löscher a Siemens új elnök-vezérigazgatója
- Új vezető lesz a Crnogorski Telekom élén
- Új termékigazgató a Fujitsu Siemens Computers Kft.-nél
- Új ügyvezető az EMC Magyarországnál
- A vállalati csaló profilja
- Új vezető az IVSZ élén
- Új szolgáltatási üzletág vezető a Fujitsu Siemensnél
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.