Bevétel- és profitnövekedés a Nemetscheknél
Az év egészében 140 millió euró árbevételt vár a társaság a tavalyi 107,5 millió követően.
A Nemetschek AG 2006. december 31-én szerezte meg a Graphisoft SE 54,3 százalékos többségi tulajdonát. Ezt követően a német vállalat nyilvános vételi jánlatot tett a Graphisoft SE kisebbségi részvényesei számára.
A Nemetschek Csoport az AEC (építészet, gépészeti tervezés, építőipari kivitelezés) szoftveripar vezető nemzetközi informatikai vállalata. A szoftvercég az épületek és ingatlanok teljes életciklusára fejleszt integrált informatikai megoldásokat az épülettervezéstől az építkezésen át a létesítményüzemeltetésig.
A Nemetschek 16 nyelvre lefordított termékeit jelenleg több mint 270 000 ügyfél használja 142 országban annak érdekében, hogy minőségi, költségvetési és időbeli alapon optimalizálja az épületek létrehozásának és üzemeltetésnek folyamatát.
A világszerte több mint ezer munkavállalót foglalkoztató vállalatot Nemetschek professzor alapította 1963-ban.
Kapcsolódó cikkek
- HostLogic: tavaly 25 százalékos növekedés
- 611 millió dolláros veszteségről számolt be az AMD
- Nokia-negyedév: csaknem 10 milliárd eurós eladás
- A Nemetscheké a Graphisoft
- Graphisoft: Már csak egy hét…
- Graphisoft, 2006 - 1,259 millió euró veszteség
- Nemetschek: PSZÁF jóváhagyás a Graphisoft-felvásárláshoz
- eBay: 40 százalékkal nőtt a negyedéves eredménye
- 73 százalékkal nőtt az AMD negyedéves eredménye
- Intel: rekordösszegű második negyedéves bevétel
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.