A Pannon nem ért egyet a GVH döntésével

forrás Prim Online, 2007. június 8. 12:45

A Pannon nem ért egyet a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) döntésével, melyben húsz millió forint bírságot szabott ki a mobilszolgáltatóra, azt állítva, hogy a 2006. évi kommunikációs kampányaiban megtévesztette a fogyasztókat, ezért a mobilszolgáltató jogorvoslatért a bírósághoz fordul.

„A Pannon működése során a legmagasabb szintű üzleti etikai normákat alkalmazza, fő alapelvünk, hogy ügyfeleink igényét a legnagyobb versenyhelyzetben is kizárólag tisztességes magatartással és a legnagyobb szakmai felkészültséggel lehet kiszolgálni. Kommunikációnk is ezen a felelős gondolkodásmódon alapszik” – mondta Ove Fredheim, a Pannon vezérigazgatója.
A GVH írásbeli határozatának áttanulmányozása után a döntést a bíróságon támadja meg a mobilszolgáltató.

Kulcsszavak: GVH jog Pannon GSM

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01