Új pr munkatárs a Sakkomnál
Botos Regina (24) 2005-ben abszolvált az egri Eszterházy Károly Főiskolán gazdaságismeret tanár-kommunikáció szakpáron. 2004 júniusában gyakornokként került a Magyar Hírlaphoz, júliustól pedig már munkatársként dolgozott a napilapnál. Elsősorban sportújságírással foglalkozott, de több szociográfiai riportja, valamint kulturális, gazdasági és belpolitikai cikke is született a lapnál töltött időszak alatt.
A szakember, aki nemrég megszerezte a Google AdWords Professional minősítést, a jövőben a keresőmarketing kampányok menedzselése mellett az ügyfelek általános sajtókommunikációját segíti a Sakkom Interaktívnál.
Botos Regina szívesen látogat külföldi labdarúgó-mérkőzéseket, szereti a szépirodalmi regényeket, és hobbi szinten gólyalábazik.
Kapcsolódó cikkek
- Új értékesési vezető az Oracle-nél
- Nokia: három új mobil és új marketing igazgató
- T-Online: PR-menedzseri kinevezés
- Peter Löscher a Siemens új elnök-vezérigazgatója
- Új ügyvezető az EMC Magyarországnál
- Új szolgáltatási üzletág vezető a Fujitsu Siemensnél
- Multimédiaigazgatóként folytatja pályafutását a T-Online-nál Koltai Péter
- Visszavonul a PlayStation atyja
- A korrupciós botrány nyomán távozik a Siemens főnöke
- Magyar menedzser sikere az amerikai Avnet-nél
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A TCL elnyerte az EcoVadis 2025 arany minősítést
A TCL, a funkciókban gazdag okostelefonok, táblagépek és csatlakoztatott eszközök kijelzőinek úttörője elnyerte az EcoVadis 2025 arany minősítést, mellyel a vállalat kiemelkedő környezetvédelmi, társadalmi és kormányzási (ESG) teljesítményét ismerték el. Ez a rangos tanúsítvány az összes kiértékelt vállalat top 2%-ába helyezi a TCL-t, megerősítve ezzel a világ legfenntarthatóbb vállalatai között elfoglalt helyét.
Online és offline sikerek a MediaMarktnál
Annak ellenére, hogy a gazdasági helyzet továbbra is nehéz, a MediaMarkt anyavállalata, a Ceconomy az első negyedévben jelentős forgalom- és nyereségnövekedést ért el a 2024/25-ös pénzügyi évben. A cégcsoport közleménye szerint az eredmények azt mutatják, hogy a MediaMarkt stratégiája, amely egyszerre és összehangoltan van jelen az online térben és a hagyományos üzletekben, azaz az omnichannel modell, sikeresnek bizonyult.