Marketingtréning Budapesten
Az ITD Hungary programjainak egyike a szoftverexport-marketingprogram, amelyben azok a szoftverfejlesztő cégek vehetnek részt, amelyek saját fejlesztésű vagy adaptált termékeik számára fizetőképes exportpiacokat keresnek, termékeik továbbfejlesztéséhez újabb üzleti kapcsolatokra törekszenek és igényt tartanak egységes - több vállalatot is magában foglaló - szervezett magyar üzleti fellépésre. A program finanszírozása jelentős részben PHARE-forrásokból történik, de a részt vevő cégek saját maguk is fedeznek bizonyos költségeket. A tanulmányutak, üzletember-találkozók, tanfolyamok, klubok, szakanyagok és sok más egyéb mellett szakmai kiállításokra is eljuthatnak a programban részt vevő cégek és azok termékei.
További információ: Kiss Attila, Ipargazdasági Kutató és Tanácsadó Kft. Tel.: 204-2970.
Apropos PR és Kommunikációs Ügynökség: 223-3094.
Kapcsolódó cikkek
- Keresőmarketing: AdGooroo-partner lett az Arcus Search
- A Google versenyre hívja a marketing szakos diákokat
- A Magyar Telekom online marketingkommunikációs tenderének eredményei
- Direkt marketing - etikus adatkezelést várnak el az emberek
- Kihasználatlan csodafegyver a zsebünkben?
- Erősít az LG a globális branding területén
- 4,5 milliárd dolláros Dell-WPP szerződés
- Dinamikus online hirdetések Adobe PDF-ben
- Keresőmarketing - 250 százalékos növekedés az idén
- Hogyan juthatnak el a hirdetések minden felhasználóhoz?
Már több mint 600 iskola használja az egyik leginnovatívabb magyar matekoktatási platformot
A 2024/2025-ös tanévtől a mateking teljesen ingyenessé tette a tanórai használatot az általános és középiskolákban dolgozó matematikatanárok számára. Eddig a hazai iskolák közel hetede csatlakozott, és csaknem 6000 tanár kapott már hozzáférést az oktató platformhoz, amely a hagyományos tantermi tanítást kiegészítve nyújt izgalmas, innovatív oktatási megoldásokat.
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.
Az AI segítségével teszi hatékonyabbá az energetikai rendszerek felügyeletét a Ganz
Új, mesterséges intelligencia alapú szakértői megoldást fejlesztett ki a Ganz Transzformátor- és Villamos Forgógépgyártó Kft. A Ganz Intelligent Solutions Expert System a villamosenergia-ipari eszközök, különösen teljesítmény transzformátorok, motorok és generátorok állapotfelméréséhez, diagnosztikájához és karbantartás ütemezéséhez nyújt digitális megoldást.
Pályaorientációs nap volt a Széchenyi-egyetemen
Pályaorientációs nap keretében érkeztek általános iskolások a győri Széchenyi István Egyetemre, ahol laborlátogatásokon, előadásokon, kreatív foglalkozásokon, sőt kínai nyelvórán is részt vehettek. A jelentős érdeklődés miatt az intézmény komplex szolgáltatáscsomagot állított össze, amelyre iskolai csoportok jelentkezhetnek, akár egy osztálykirándulás tartalmas programjaként.