Elvárásokhoz igazítva
Fabics Natália, 2000. február 3. 21:41
Az IBM új elektronikus kereskedelmi szoftvere, a WebSphere Commerce Suite az első integrált megoldás személyre szabott kapcsolati marketinghez, megrendeléskezeléshez, aukciókhoz és vállalatközi kereskedelemhez.
A szoftvercsomagnak része a WebSphere Commerce Suite 4.1-es verziója (korábbi nevén Net.Commerce) és a WebSphere Commerce Studio. A WebSphere Commerce Suite 4.1 olyan új szolgáltatásokat biztosít, melyre az elektronikus kereskedelemmel foglalkozó vállalatok új generációjának szüksége van. Szolgáltatásai lehetővé teszik a vásárlók célirányos kezelését és kapcsolatmarketing-programok megvalósítását. A szolgáltatások között kiemelhetők a következők: testreszabás, értékesítés, üzleti elemzés- és jelentéskészítés, megrendeléskezelés, aukciók és integráció a meglévő rendszerekkel és folyamatokkal. Mindezek révén a szoftver kielégíti mind a három fő elektronikus kereskedelmi piac igényeit (vállalatközi, vállalat-fogyasztó, elektronikus piac).
Emellett az új verzió együttműködik az IBM WebSphere webes alkalmazáskiszolgáló fejlesztő- és tervezőeszközeivel, valamint a WebSphere alaptechnológiájával. Így a meglévő elektronikus kereskedelmi webhelyek, valamint az együttműködést és a nagy volumenű tranzakciók kezelését biztosító alaptechnológiák ötvözésével a vállalatok gyorsan készíthetnek e-business alkalmazásokat.
Kapcsolódó cikkek
- Az IBM-nek fontos a Second Life
- Az IBM megvásárolta a Think Dynamics társaságot
- IBM: új technológiák és források
- Négy nap az igényalapú e-business megismerésére
- Nemzetközileg is elismert hazai siker
- Egyesített konferencián az IBM teljes e-business szoftverválasztéka
- IBM: Tivoli portfolió-átstrukturálás
- Tommy Hilfiger e-business IBM-mel, Linuxszal
- .Net, vagy J2EE?
- BA-IBM: e-commerce alkalmazások a légiközlekedésben